Już po raz trzeci T-Mobile i Szlachetna Paczka wspólnie udowadniają, że nawet coś tak niepozornego jak stary telefon może zmienić czyjeś życie. W tym roku kampanii towarzyszy wyjątkowy klip inspirowany prawdziwą historią chłopca, który z powodu trudnej sytuacji materialnej niemal porzucił swoją pasję. Dzięki otrzymanej Szlachetnej Paczce mógł jednak dalej realizować marzenia.
Do współpracy przy utworze promującym kampanię T-Mobile zaprosił Vito Bambino oraz Zespół Pieśni i Tańca „Śląsk” im. Stanisława Hadyny. Efektem jest poruszający videoklip i muzyczne połączenie dwóch światów – tradycji i nowoczesności, które niosą przesłanie nadziei i siły wspólnoty.
Zobacz również
Klip w pełnej wersji można obejrzeć poniżej:
Dostępna jest również jego krótsza, 60-sekundowa wersja:
– W T-Mobile wierzymy, że technologia powinna zbliżać ludzi, a nie dzielić. Dlatego każdego dnia konsekwentnie burzymy bariery – te cyfrowe, społeczne i emocjonalne. Kampania „Stare Telefony Działają Cuda” to dla nas coś więcej niż CSR – to realna zmiana, którą możemy współtworzyć razem z naszymi pracownikami, klientami. Dzięki ich zaangażowaniu i wsparciu Szlachetnej Paczki, wspólnie przywracamy ludziom wiarę w siebie, w innych i w lepsze jutro – mówi Maximiliano Bellassai, Członek Zarządu T-Mobile Polska, Dyrektor ds. B2C.
Apps in ChatGPT: nowy krok OpenAI [OPINIE]
Tegoroczna odsłona kampanii obecna będzie w digitalu, social mediach oraz kinach. Komunikację przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience. Za ideę, strategię i realizację kampanii odpowiadała agencja VML. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a działaniami BTL – agencja ARC (Grupa Publicis).
Słuchaj podcastu NowyMarketing