Poczuj rodzinną magię świąt z LEGO: ruszyła bożonarodzeniowa kampania

Poczuj rodzinną magię świąt z LEGO: ruszyła bożonarodzeniowa kampania
„Hello, is it play you're looking for?” – pyta LEGO w tegorocznej bożonarodzeniowej kampanii. W krótkim klipie duńska marka przekonuje, że na Gwiazdkę najważniejsze jest spędzanie czasu z rodziną i wspólna zabawa.
O autorze
1 min czytania 2025-11-06

Boże Narodzenie to czas, który wielu z nas spędza z najbliższymi. Tych kilka zimowych dni warto poświęcić nie tylko na wzajemne obdarowywanie, ale przede wszystkim na budowanie i wzmacnianie więzi w rodzinie. Tegoroczna odsłona gwiazdkowej kampanii LEGO przypomina o tym w uroczy, bajkowy sposób. To przepis na to, jak odkrywać w sobie dziecko, nawet mimo upływu lat.

– W te święta zapraszamy rodziny do zanurzenia się w świecie wyobraźni i zabawy! Nasz Świąteczny Chór LEGO jest tutaj, aby przypomnieć wszystkim o świętowaniu radości zabawy i magii, która pojawia się, gdy jesteśmy razem. Mamy nadzieję, że rodziny zanurzą się w świecie zabawy, gdzie śmiech jest ścieżką dźwiękową, a wyobraźnia nie zna granic, aby wspólnie tworzyć niezapomniane przeżycia – mówi Nic Taylor, starszy wiceprezes i szef naszej agencji LEGO.

Film w hołdzie dziecięcej wyobraźni

Trzonem kampanii jest krótkometrażowe wideo, którego głównym, bohaterem jest 12-letni Eddi. Chłopiec spędza święta w samotności, we własnym pokoju, podczas gdy jego najbliżsi mają na ten czas inne plany. Smutną sytuację jednym gestem zmienia młodsza siostra Eddiego, która pozwala mu na nowo odkryć frajdę płynącą z czasu z rodziną.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Cała historia jest opowiedziana przy dźwiękach kultowej piosenki Lionela Richiego „Hello”, jednak w całkiem nowej odsłonie. Specjalnie stworzony na potrzeby projektu LEGO Holiday Choir dodał do ballady nieco żartobliwych fragmentów i najważniejsze pytanie: „Czy szukasz zabawy?”. Niecodzienny chór LEGO stworzyły animowane figurki, które uwielbiają dzieci i dorośli na całym świecie. W rozśpiewanym tłumie znajdziemy m.in. Darth Vadera, Spider-Mana, Hulka i Glindę.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Krótkometrażowy film wyreżyserował Steve Ayson, a wyprodukowała Our LEGO Agency we współpracy z LEGO Global Brand Development Team. Scenografia powstała z 97 000 klocków LEGO, z których zbudowano na przykład dworzec kolejowy, smoki i helikoptery. Studio animacji beEpic ożywiło ponad 220 minifigurek LEGO i 27 pojazdów, a muzykę dopracowało Walker Studios.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS Zbierz klocki, zbuduj serce, zapewnij dzieciom niezapomniane święta. LEGO rusza z wyjątkową akcją