Zbierz klocki, zbuduj serce, zapewnij dzieciom niezapomniane święta. LEGO rusza z wyjątkową akcją

Zbierz klocki, zbuduj serce, zapewnij dzieciom niezapomniane święta. LEGO rusza z wyjątkową akcją
Jak co roku, przed świętami Bożego Narodzenia LEGO zaprasza do wspólnego dzielenia się radością i budowania w zgodzie z wyobraźnią. Tym razem w kampanii pod hasłem #BuildToGive chodzi o to, aby stworzyć z kolorowych elementów niepowtarzalne serce. Cel jest naprawdę szczytny!
O autorze
2 min czytania 2023-11-17

fot. lego.com/pl

„W tym roku mamy ważną misję – chcemy podarować supermoc zabawy dzieciom, które potrzebują jej najbardziej. Przyłączysz się do nas? Zbierz klocki, budujemy serca!” – takimi słowami do dołącznia do akcji #BuildToGive zachęcają twórcy polskiej witryny internetowej LEGO. Od 2017 roku, zawsze przed Gwiazdką, firma organizuje akcję, której celem jest pomoc możliwie jak największej liczbie najmłodszych. Nie inaczej jest również w tym roku.

Jak pomóc? Po prostu podziel się sercem!

W swoich reklamach producent legendarnych klocków przez cały rok przekonuje, że wyobraźnia ma nieograniczoną moc, a przed świętami czuć to szczególnie. Właśnie dlatego w ramach akcji #BuildToGive zachęca wszystkich fanów budowania do stworzenia oryginalnego, autorskiego serca o dowolnych rozmiarach i kolorach. Zasada jest tylko jedna: charakterystyczny kształt musi powstać z całości z „cegiełek” LEGO. I co dalej?

W następnym kroku należy udostępnić zdjęcie stworzonego serca w mediach społecznościowych i opatrzeć fotografię hasztagiem #BuildToGive. Całą resztę zrobi LEGO, które za każde udostępnione w sieci i odpowiednio oznaczone serce podaruje wybranemu dziecku zestaw klocków.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

fot. lego.com

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ponad 24 kraje, miliony szczęśliwych dzieci

W ramach #BuildToGive LEGO współpracuje w tym roku z organizacjami charytatywnymi z całego świata. Każda z nich działa m.in. na terenie szpitala, domu dziecka czy na terenie, którego mieszkańcy są zagrożeni wykluczeniem.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W sieci już można podziwiać bożonarodzeniowe prace w najróżniejszych stylach i kolorach, a ponieważ do Gwiazdki został jeszcze nieco ponad miesiąc, internet bez wątpienia wypełni się pomysłami na LEGO-serce w jeszcze większym stopniu. Do udziału w akcji może się przyłączyć każdy — wystarczą wyobraźnia, odrobina czasu i chęć pomagania!

Zabawa dla dużych i małych — od ponad 80 lat

Akcja #BuildToGive ma zasięg międzynarodowy, a wszystko po to, aby magia tegorocznych świąt trafiła do każdego zakątka świata. W tym roku na stronie dedykowanej kampanii można znaleźć trzy gotowe instrukcje, które pomogą stworzyć niepowtarzalne serce z elementów LEGO. Mali (i duzi) budowniczowie mają do wyboru:

  • poziom podstawowy, czyli serce złożone z 19 elementów,
  • poziom średniozaawansowany — konstrukcję nawiązującą do kształtu „julehjerter” wymyślonego przez Hansa Christiana Andersena
  • oraz poziom trudny, którego zaliczenia pozwoli na zbudowanie ozdoby bożonarodzeniowej w kształcie serca udekorowanego m.in. liśćmi ostrokrzewu.

Więcej informacji na temat akcji #BuildToGive można znaleźć na polskiej oficjalnej stronie internetowej LEGO.

PS Klocki LEGO sposobem na redukcję stresu

Każdy z nas chociaż raz w swoim życiu miał styczność z kultowymi klockami LEGO. W najnowszej kampanii „Find your flow” marka zachęca dorosłych do tego, aby zatrzymać się w codziennym pędzie i pozwolić sobie na chwilę oddechu w domowym zaciszu, w międzyczasie układając klocki.

PS2 Grupa LEGO ożywia nieograniczoną moc kreatywności nowej serii LEGO® DREAMZzz™

Grupa LEGO przedstawia LEGO® DREAMZzz™, zupełnie nową linię tematyczną, która w nowym fascynującym serialu i szerokiej gamie produktów ożywia kreatywność dziecięcych snów.