fot. lego.com/pl
„W tym roku mamy ważną misję – chcemy podarować supermoc zabawy dzieciom, które potrzebują jej najbardziej. Przyłączysz się do nas? Zbierz klocki, budujemy serca!” – takimi słowami do dołącznia do akcji #BuildToGive zachęcają twórcy polskiej witryny internetowej LEGO. Od 2017 roku, zawsze przed Gwiazdką, firma organizuje akcję, której celem jest pomoc możliwie jak największej liczbie najmłodszych. Nie inaczej jest również w tym roku.
Zobacz również
Jak pomóc? Po prostu podziel się sercem!
W swoich reklamach producent legendarnych klocków przez cały rok przekonuje, że wyobraźnia ma nieograniczoną moc, a przed świętami czuć to szczególnie. Właśnie dlatego w ramach akcji #BuildToGive zachęca wszystkich fanów budowania do stworzenia oryginalnego, autorskiego serca o dowolnych rozmiarach i kolorach. Zasada jest tylko jedna: charakterystyczny kształt musi powstać z całości z „cegiełek” LEGO. I co dalej?
W następnym kroku należy udostępnić zdjęcie stworzonego serca w mediach społecznościowych i opatrzeć fotografię hasztagiem #BuildToGive. Całą resztę zrobi LEGO, które za każde udostępnione w sieci i odpowiednio oznaczone serce podaruje wybranemu dziecku zestaw klocków.
fot. lego.com
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Ponad 24 kraje, miliony szczęśliwych dzieci
W ramach #BuildToGive LEGO współpracuje w tym roku z organizacjami charytatywnymi z całego świata. Każda z nich działa m.in. na terenie szpitala, domu dziecka czy na terenie, którego mieszkańcy są zagrożeni wykluczeniem.
W sieci już można podziwiać bożonarodzeniowe prace w najróżniejszych stylach i kolorach, a ponieważ do Gwiazdki został jeszcze nieco ponad miesiąc, internet bez wątpienia wypełni się pomysłami na LEGO-serce w jeszcze większym stopniu. Do udziału w akcji może się przyłączyć każdy — wystarczą wyobraźnia, odrobina czasu i chęć pomagania!
Zabawa dla dużych i małych — od ponad 80 lat
Akcja #BuildToGive ma zasięg międzynarodowy, a wszystko po to, aby magia tegorocznych świąt trafiła do każdego zakątka świata. W tym roku na stronie dedykowanej kampanii można znaleźć trzy gotowe instrukcje, które pomogą stworzyć niepowtarzalne serce z elementów LEGO. Mali (i duzi) budowniczowie mają do wyboru:
- poziom podstawowy, czyli serce złożone z 19 elementów,
- poziom średniozaawansowany — konstrukcję nawiązującą do kształtu „julehjerter” wymyślonego przez Hansa Christiana Andersena
- oraz poziom trudny, którego zaliczenia pozwoli na zbudowanie ozdoby bożonarodzeniowej w kształcie serca udekorowanego m.in. liśćmi ostrokrzewu.
Więcej informacji na temat akcji #BuildToGive można znaleźć na polskiej oficjalnej stronie internetowej LEGO.
PS Klocki LEGO sposobem na redukcję stresu
Każdy z nas chociaż raz w swoim życiu miał styczność z kultowymi klockami LEGO. W najnowszej kampanii „Find your flow” marka zachęca dorosłych do tego, aby zatrzymać się w codziennym pędzie i pozwolić sobie na chwilę oddechu w domowym zaciszu, w międzyczasie układając klocki.
PS2 Grupa LEGO ożywia nieograniczoną moc kreatywności nowej serii LEGO® DREAMZzz™
Grupa LEGO przedstawia LEGO® DREAMZzz™, zupełnie nową linię tematyczną, która w nowym fascynującym serialu i szerokiej gamie produktów ożywia kreatywność dziecięcych snów.