W otwierających kampanię scenach widzimy kobietę, która ma za sobą zły dzień. Przytłoczył ją pośpiech, nadmiar obowiązków, wygórowane wymagania szefowej i związany z nimi stres, a także szara pogoda za oknem. Co okazuje się najlepszym lekarstwem na chandrę? Oczywiście – układanie klocków Lego.
Kobieta dopiero siadając do stołu i składając kolorowe kwiaty z klocków, z uwagą wsłuchując się w ich charakterystyczny dźwięk, odzyskuje równowagę i spokój, których zabrakło jej w ciągu dnia.
Zobacz również
Capa Cruz, dyrektor ds. produktów dla dorosłych w Lego Group przyznała, że celem kampanii było zachęcenie dorosłych do odnalezienia swojego flow i do angażowania się w podobne, umysłowe i rozwijające, ale też odprężające i wyciszające czynności.
Dopełnieniem całości w kampanii jest muzyka, którą stanowi ścieżka dźwiękowa Rhythm & Bricks. Składają się na nią kompozycje Toma Mischa oraz duńskiego elektronicznego trio WhoMadeWho, co doskonale wypełnia klamrę kompozycyjną.
PS Lego wycofuje klocki pochodzące z recyklingu butelek PET. Firma będzie testować inne rozwiązanie
Duńska firma Lego oświadczyła, że eksperyment polegający na produkowaniu klocków przy wykorzystaniu przetworzonych plastikowych butelek nie powiódł się. Mimo to, firma chce szukać kolejnej ekologicznej alternatywy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2 Edukacyjna rewolucja dla niewidomych dzieci. LEGO wprowadza na rynek klocki Braille’a
Pierwsze klocki LEGO dedykowane niewidomym i niedowidzącym dzieciom trafiły do niektórych szkół i organizacji już w 2020 roku. Po pozytywnym odbiorze, firma wprowadza je do regularnej sprzedaży.
Słuchaj podcastu NowyMarketing