Jeszcze niedawno „attention” było tylko modnym hasłem. Dziś 9 na 10 marketerów zna to pojęcie, a połowa już wykorzystuje pomiar uwagi w swoich działaniach. Czas na standaryzację pomiaru attention i budowanie realnej wartości biznesowej tego wskaźnika.
Raport powstał na podstawie badania „Attention w Praktyce” przeprowadzonego przez Grupę Roboczą Badania IAB Polska. Jego wyniki otwierają dyskusję o zapotrzebowaniu na nowe standardy rynkowe z zakresu pomiaru jakościowego reklamy cyfrowej.
Zobacz również
Na tę potrzebę odpowiedziały trzy organizacje: IAB Polska, POR i SCMP, które powołały Grupę ds. Standaryzacji Pomiaru Uważności. Grupa rozpoczęła prace nad budową ram metodologicznych dla pomiaru attention.
Podczas IAB ExpertPanelu autorzy raportu i liderzy branży omówią wyniki badania, podzielą się swoją perspektywą odnośnie jakościowego mierzenia reklamy online i odpowiedzą na pytania uczestników.
W programie:
Apps in ChatGPT: nowy krok OpenAI [OPINIE]
- prezentacja wyników raportu,
- panel dyskusyjny z ekspertami,
- interaktywna sesja Q&A z publicznością,
- networking przy kawie.
Wystąpią:
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Tomasz Wileński – CEO | iSlay | Szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska
- Katarzyna Kabiesz – Insights Director CEE | Teads
- Włodzimierz Schmidt – Prezes Zarządu | IAB Polska
- Dariusz Maciołek – CMO&CXO | PNB Paribas, POR
- Szymon Lipiński – Solutions Development Director | WPP Media
- Agnieszka Gajzler – Prezes Zarządu | Stowarzyszenie Content Marketing Polska
- Piotr Chmielewski – Advertising Product Manager| Bonnier Business
Rozmowę poprowadzi Robert Wielgo – CMO, Członek Zarządu | IAB Polska
Nie przegap premiery raportu, który zmienia sposób, w jaki patrzymy na skuteczność reklamy. Zapisz się na listę, aby otrzymać nagranie: https://app.evenea.pl/event/907557-1/
Wydarzenie skierowane jest do przedstawicieli reklamodawców, domów mediowych, agencji, wydawców, dostawców technologii oraz ekspertów zainteresowanych pomiarem jakości reklamy i efektywnością komunikacji.