Weź udział w premierze raportu IAB Polska „Uwaga! Attention zmienia zasady gry”

Weź udział w premierze raportu IAB Polska „Uwaga! Attention zmienia zasady gry”
Już 20 listopada IAB Polska zaprezentuje pierwsze w Polsce kompleksowe opracowanie o pomiarze uwagi w reklamie cyfrowej. Raport na nowo definiuje skuteczność kampanii online.
O autorze
1 min czytania 2025-11-06

Jeszcze niedawno „attention” było tylko modnym hasłem. Dziś 9 na 10 marketerów zna to pojęcie, a połowa już wykorzystuje pomiar uwagi w swoich działaniach. Czas na standaryzację pomiaru attention i budowanie realnej wartości biznesowej tego wskaźnika.

Raport powstał na podstawie badania „Attention w Praktyce” przeprowadzonego przez Grupę Roboczą Badania IAB Polska. Jego wyniki otwierają dyskusję o zapotrzebowaniu na nowe standardy rynkowe z zakresu pomiaru jakościowego reklamy cyfrowej. 

Na tę potrzebę odpowiedziały trzy organizacje: IAB Polska, POR i SCMP, które powołały Grupę ds. Standaryzacji Pomiaru Uważności. Grupa rozpoczęła prace nad budową ram metodologicznych dla pomiaru attention. 

Podczas IAB ExpertPanelu autorzy raportu i liderzy branży omówią wyniki badania, podzielą się swoją perspektywą odnośnie jakościowego mierzenia reklamy online i odpowiedzą na pytania uczestników.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W programie:

  • prezentacja wyników raportu,
  • panel dyskusyjny z ekspertami,
  • interaktywna sesja Q&A z publicznością,
  • networking przy kawie.

Wystąpią: 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Tomasz Wileński – CEO | iSlay | Szef Grupy Roboczej Badania IAB Polska
  • Katarzyna Kabiesz – Insights Director CEE | Teads
  • Włodzimierz Schmidt – Prezes Zarządu | IAB Polska
  • Dariusz Maciołek – CMO&CXO | PNB Paribas, POR
  • Szymon Lipiński – Solutions Development Director | WPP Media
  • Agnieszka Gajzler – Prezes Zarządu | Stowarzyszenie Content Marketing Polska
  • Piotr Chmielewski – Advertising Product Manager| Bonnier Business

Rozmowę poprowadzi Robert Wielgo – CMO, Członek Zarządu | IAB Polska

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nie przegap premiery raportu, który zmienia sposób, w jaki patrzymy na skuteczność reklamy. Zapisz się na listę, aby otrzymać nagranie:  https://app.evenea.pl/event/907557-1/

Wydarzenie skierowane jest do przedstawicieli reklamodawców, domów mediowych, agencji, wydawców, dostawców technologii oraz ekspertów zainteresowanych pomiarem jakości reklamy i efektywnością komunikacji.