Hasło „Opłaca się świętować każdego dnia” stanowi odzwierciedlenie wartości Lidla oraz długofalowego zaangażowania w społeczną odpowiedzialność i zrównoważony rozwój.
– Naszą podstawową misją, na której budujemy całą działalność operacyjną, jest dostarczanie klientom wysokiej jakości produktów w niskiej cenie, wyprodukowanych w sposób zrównoważony. Poprzez naszą codzienną pracę wspieramy klientów, aby ich życie było lepsze i bardziej wartościowe. W tym duchu, nasza kampania świąteczna ukazuje magię zbliżającego się okresu i inspiruje do dbania o bliskość oraz jedność – nie tylko od święta, ale każdego dnia – mówi Michał Fertała, Członek Zarządu Lidl Polska ds. Relacji z Klientem i Marketingu.
Zobacz również
Tegoroczna kampania świąteczna rozpoczęła się 8 listopada 2025 roku i będzie emitowana w 31 krajach. Centralnym punktem kampanii jest spot promocyjny, który zostanie pokazany w formie reklamy telewizyjnej. Działaniom w telewizji towarzyszyć będzie szeroko zakrojona strategia online na platformach YouTube oraz w mediach społecznościowych. Zaplanowano również aktywności influencerskie.
Jak zatrzymać pseudowiedzę? [OPINIE]