Dochód ze sprzedaży popularnych w sieci krzyżówek dla Gen Z trafi do fundacji Cancer Fighters

krzyżówki dla gen Z fundacja cancer fighters
TikToker Michał Kozłowski (@mlodytrggrd), twórca popularnych w sieci krzyżówek dla Gen Z oraz platforma naffy przekażą dochód ze sprzedaży łamigłówek na rzecz fundacji Cancer Fighters.
O autorze
1 min czytania 2025-11-17

Generacja Z – często błędnie oceniana jako „rozproszona”, „zapatrzona w ekrany” czy „zbyt cyfrowa” – coraz częściej udowadnia, że potrafi wykorzystywać media społecznościowe do działań o autentycznej wartości. To pokolenie naturalnie czuje, że zasięgi mogą być walutą dobra: do edukowania, zbierania funduszy i poruszania problemów, które wymagają nagłośnienia. Tak było również tym razem.

TikToker Michał Kozłowski (@mlodytrggrd), zauważył pewien trend: młodzi ludzie, mimo życia w dużej mierze online – kochają krzyżówki. Szukają rozrywki, która uspokaja, angażuje intelektualnie i odciąga od przebodźcowania. Krzyżówki stały się dla nich przyjemnym, offline’owym rytuałem, który łagodzi stres i daje poczucie ukojenia – tak potrzebnego we współczesnym świecie.

Na bazie tego spostrzeżenia powstały krzyżówki stworzone specjalnie dla generacji Z – pełne młodzieżowych kontekstów, memicznych tropów i języka, którym żyje TikTok.

100% dochodu ze sprzedaży dla dzieci walczących z chorobami onkologicznymi

Inicjatywa nabrała wyjątkowej wagi w momencie, gdy Michał zdecydował, że cały dochód ze sprzedaży krzyżówek trafi do fundacji Cancer Fighters. Krzyżówki sprzedawane są za pośrednictwem platformy naffy, która przekaże również prowizję, dzięki czemu 100% wpływów zasili konto fundacji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Już w trakcie pierwszej rozmowy z Michałem poczuliśmy, że chcemy stworzyć coś, co połączy młodych ludzi we wspólnym geście wsparcia dla ich rówieśników toczących najtrudniejszą z możliwych walk – walkę o zdrowie i życie – podkreśla Jakub Bischof, założyciel platformy naffy.

Krzyżówki można kupić na stronie w formacie PDF, a następnie je wydrukować.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się