Smak dojrzewający z naturą
Motto linii podkreśla naturalność i autentyczność produktów. Przetwory powstają z owoców klasy I, bez zbędnych dodatków i z niewielką ilością erytrytolu. „Kalorie? U nas to wyłącznie wynik ekstra dużej ilości owoców!” – to hasło doskonale oddaje naturalny, autentyczny charakter i niską kaloryczność. Produkty mają zaledwie 5 kcal w porcji 10 g.
– Nasza linia to dowód na to, że możliwe jest stworzenie produktu jednocześnie smacznego, zdrowego i pozbawionego zbędnych dodatków, bez żadnych kompromisów w zakresie jakości. Stawiamy na prosty, szczery skład i prawdziwy, naturalny smak, co odpowiada na realne oczekiwania współczesnych konsumentów, którzy coraz bardziej świadomie wybierają produkty naturalne i pełnowartościowe – podkreśla Małgorzata Wójcik-Turek, wiceprezes i dyrektor handlowa Vortumnusa.
Zobacz również
Przejrzysty przekaz w designie
Produkty z linii „Ogród Vortumnusa” wyróżnia prosty, naturalny design opakowań, podkreślający transparentność marki. Stonowana kolorystyka i czytelna typografia kierują uwagę na skład i jakość produktu, bez zbędnych ozdobników.



Jak zatrzymać pseudowiedzę? [OPINIE]
Marka stawia na szczery przekaz dotyczący surowców i wartości, co buduje zaufanie. Dzięki temu linia postrzegana jest jako propozycja premium dla świadomych konsumentów, oczekujących jakości bez kompromisów. Vortumnus planuje dalszy rozwój linii, w tym nowych smaków i formatów, także produktów warzywnych, łącząc tradycję z nowoczesnością, a równocześnie rozwija ekspansję w kraju i za granicą.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Więcej o produktach dostępnych w „Ogrodzie Vortumnusa”, ich smakach i wariantach można znaleźć na stronie.
Smak natury w sercu miasta
Wraz z premierą nowej linii przetworów „Ogród Vortumnusa” marka uruchomiła kampanię outdoorową, której celem jest podkreślenie wartości takich jak naturalność, prostota i szczerość przekazu. Akcja obejmuje siatki wielkoformatowe w kilku miastach w Polsce, m.in. w Warszawie, Wrocławiu i Rzeszowie, w ramach której firma symbolicznie „wychodzi do ludzi”, przenosząc komunikat o smaku dojrzewającym z naturą w sam środek miejskiej przestrzeni. Działania kampanijne realizowane są również w social mediach.


Prosty przekaz i spójna wizualnie linia produktów budują rozpoznawalny wizerunek marki oparty na jakości, nie sloganach. Outdoorowa kampania podkreśla naturalność produktu, a nie marketingowe obietnice, umacniając pozycję Vortumnusa w segmencie premium FMCG.
W procesie wprowadzania na rynek nowej linii przetworów „Ogród Vortumnusa” markę wspierała agencja Sztylery, odpowiedzialna za opracowanie koncepcji kreatywnej, packagingu, produkcji oraz egzekucji kampanii.