W branży kreatywnej nawet najlepiej zaplanowane projekty skrywają pułapki, a błędy w komunikacji i procesach kosztują agencje i freelancerów cenne zasoby.
Konferencja „Festiwal Fuck-upów”
Już 24 listopada 2025 Design Practice organizuje bezpłatną, otwartą konferencję online „Festiwal Fuck-upów”. Wydarzenie, wbrew typowym prelekcjom o sukcesie, koncentruje się na pięciu kluczowych błędach najczęściej psujących projekty, procesy i współpracę z klientami. Uczestnicy dowiedzą się, jak przekuwać potknięcia w konkretne strategie na rzecz usprawnienia pracy.
Konferencja łączy wiedzę praktyków, którzy na co dzień mierzą się z wyzwaniami zarządzania studiami kreatywnymi i kampaniami reklamowymi.
– Człowiek najwięcej uczy się na błędach, a z każdej porażki można wyciągnąć jakąś lekcję. Szczęśliwie w branży kreatywnej coraz chętniej dzielimy się swoim know-how, dlatego udało nam się zebrać w jednym miejscu ekspertki i ekspertów, którzy podzielą się swoimi cennymi doświadczeniami z prowadzenia projektów kreatywnych i z samego procesu tworzenia. Tak, żeby inni nie musieli popełniać tych samych błędów – mówi Aga Naplocha, współzałożycielka Design Practice.
Co w programie?
W programie znalazło się pięć krótkich i esencjonalnych wystąpień, koncentrujących się na rozwiązaniu konkretnych problemów:
- Rozwój: Aga Naplocha i Paulina Kacprzak (założycielki społeczności designerów – Design Practice) o barierach w uczeniu się i metodach, które realnie poprawiają efektywność pracy, pomagając uniknąć stagnacji zawodowej.
- Marketing: Marta Krawczyk (specjalistka Digital Marketingu) o najczęstszych błędach w reklamach Meta i detalach, które decydują o wynikach kampanii, by przestać przepalać budżety reklamowe.
- Typografia: Mateusz Machalski (projektant, typograf, wykładowca) o typograficznych wpadkach i zasadach, które natychmiast podnoszą wizualną jakość projektu.
- Brand Design: Michał Mierzwa (Art Director, Uniforma Studio) o tym, jak zamieniać porażki projektowe w przewagę w pracy z klientami, budując trwałe relacje oparte na zaufaniu.
- Sprzedaż: Maciek Nieradka (COO Uniforma Studio) o błędach w procesie sprzedaży, które powstrzymują nas przed zdobywaniem kolejnych zleceń i kontraktów.

Więcej informacji znajduje się na stronie.