Funkcjonalność platformy została dostosowana do nowej strategii CDP.pl, które zamierza konkurować na rynku sprzedaży online z takimi graczami jak Empik.com i Merlin.pl.
Odświeżona wersja CDP.pl to nowa jakość na polskim rynku e-commerce. Finalny kształt serwisu powstał w wyniku wielomiesięcznej pracy zespołu Divante oraz agencji Ars Thanea, która odpowiadała za stworzenie layoutu witryny. Specjaliści z Divante opracowali innowacyjne rozwiązania, które z jednej strony czynią platformę maksymalnie przyjazną dla użytkowników, a z drugiej ułatwiają jej obsługę operacyjną i dalszy rozwój.
Zobacz również
Nowy serwis CDP.pl został wzbogacony o szereg funkcjonalności, które wpływają na wygodę i komfort zakupów. Użytkownicy mogą wybierać spośród 40 tysięcy produktów z sześciu kategorii tematycznych, dostępnych w formie cyfrowej lub fizycznej. Każdy z nich został zaprezentowany w prosty i czytelny sposób. Wirtualne półki klienta, umożliwiają dystrybucję kluczy do produktów cyfrowych na różne platformy. Produkty zakupione w formie fizycznej można natomiast otrzymać przesyłką kurierską nawet tego samego dnia. Modele obsługi klienta zostały zintegrowane z procesami logistycznymi, zastosowano także systemy gwarantujące stabilne działanie aplikacji nawet przy bardzo dużym natężeniu ruchu.
Nowa platforma CDP.pl jest zasługą wielomiesięcznej pracy kilkudziesięciu specjalistów z Divante i Ars Thanea. Dzięki ich zaangażowaniu serwis wyróżnia się designem i nowoczesnym zapleczem technicznym. W zakresie obsługi klienta i dostaw chcieliśmy sięgnąć po wszystkie rozwiązania, które naszym zdaniem pozwolą z powodzeniem konkurować z największymi projektami e-commerce na polskim rynku – powiedział Michał Gembicki, CEO CDP.pl.
Wśród funkcjonalności dostępnych dla operatora sklepu znalazły się m.in.: przedsprzedaż produktów, panele agregujące dane od dostawców, rozbudowana obsługa procesowania zamówienia pomiędzy systemami i klientem czy zarządzanie półkami i licencjami klientów.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
CDP.pl dociera do klientów bardzo otwartych na nowości i innowacje. Naszym celem było stworzenie serwisu, który zaoferuje użytkownikom coś więcej niż platformy e-commerce dotychczas obecne na rynku. Maksymalnie uproszczony proces zakupowy i błyskawiczna dostawa to trend, za którym będą podążać najważniejsi gracze branży e-commerce – powiedział Tomasz Karwatka, CEO Divante.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ramach współpracy z CDP.pl Divante odpowiada także za działania efektywnościowe oraz hosting platformy. Spółka zajmie się również dalszym rozwojem serwisu.
Divante wdrożyło dotychczas kilkadziesiąt dużych projektów e-commerce. Spółka pracowała m.in. dla takich marek jak LPP/Reserved, Złote Wyprzedaże, Home&You czy ING Bank Śląski.