K2 kreatywnie dla Durex

Agencja K2 prowadzi dwumiesięczną kampanię kreatywną marki Durex pod hasłem: „Dojdźcie wspólnie”, promującą prezerwatywy Durex Performax Intense. Kampania jest rezultatem wygranego przez K2 przetargu w grudniu 2014 roku. Akcja potrwa do końca lutego.
O autorze
0 min czytania 2015-01-30

Kampania oparta jest o mechanizm generujący wiersze na podstawie zbioru różnych cech i faktów dotyczących partnerów. Jej sercem jest minisite http://performaxintense.durexmowi.pl/. Zabawa odnosi się do naturalnych różnic pomiędzy partnerami. Zarówno mężczyźni, jak i kobiety mają swoje upodobania i potrzeby, a bliskość i lepsze doznania w związku biorą się z wzajemnego zrozumienia i dopasowania. Zaproponowany mechanizm generuje wiersze, na podstawie udzielonych przez partnerów odpowiedzi na pytanie co ich kręci. Pointa w wierszach sugeruje, że te drobne różnice nie są ważne, bo jest Durex Performax Intense, który pozwoli się zgrać i mówiąc ogólnie – „dojść wspólnie”.

To pierwsza realizacja K2 dla marki Durex.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing