Podczas spotkania prowadzący opowiedzą o tym, jak Gen Alfa korzysta z technologii: dlaczego TikTok staje się dla nich wyszukiwarką, jak używają AI do odrabiania lekcji i filtrowania informacji oraz w jaki sposób kształtuje to ich oczekiwania wobec marek. W centrum znajdzie się perspektywa emocjonalna: przeciążenie bodźcami, życie w stanie ciągłego porównywania się do innych oraz pragnienie instant nagrody.
Z punktu widzenia marketingu webinar ma dostarczyć praktycznych odpowiedzi:
- jakich treści Gen Alfa szuka naprawdę,
- jak mówić do niej językiem, który nie brzmi jak kolejna kampania „dla młodych”,
- co oznacza odpowiedzialna komunikacja do dzieci i nastolatków w świecie AI.
Eksperci webinaru
- Michał Kociankowski – badacz postaw i motywacji, juror EFFIE
Od lat bada to, co naprawdę napędza ludzkie zachowania — w życiu i w marketingu. Specjalizuje się w badaniach jakościowych i etnograficznych, patrząc na człowieka w jego naturalnym środowisku. Jest także jurorem konkursu EFFIE, gdzie ocenia kampanie oparte na prawdziwych insightach. Pracuje z młodzieżą i dorosłymi, pomagając zrozumieć, jak zmienia się młody umysł w świecie AI i TikToka.
- Marcin Mystkowski – strateg, CEO BERRY Kolektyw Kreatywny
CEO i strateg agencji BERRY Kolektyw Kreatywny działającej od 2008 roku. Wspierał koncepcyjnie i analitycznie takie marki jak Media Expert, PLUS, BUDIMEX, Instytut Fizyki PAN, ZUS, SAMSUNG. Angażuje się w projekty społeczne, np. „Niewidzialny Turnicki Park Narodowy”. Autor bloga „Misja Strategia”, popularyzator teorii rezyliencji marek i elastycznego myślenia w biznesie.
Szczegóły i zapisy na stronie.