Gen Alfa w erze shortów i chatbotów. Webinar o najmłodszym pokoleniu konsumentów

gen alfa jako konsumenci
O Gen Z mamy wrażenie, że wiemy już wszystko, a tymczasem na horyzoncie badaczy coraz wyraźniej widać Gen Alfa, czyli dzieci i nastolatki wychowane równolegle na TikToku, YouTubie i generatywnej AI. Dla marek oznacza to zupełnie inny sposób budowania uwagi i zaufania. Jak podejść do tej grupy? O tym będzie webinar „Jak zrozumieć młodych? Gen Alfa w erze AI i TikToka”.
O autorze
1 min czytania 2025-12-02

Podczas spotkania prowadzący opowiedzą o tym, jak Gen Alfa korzysta z technologii: dlaczego TikTok staje się dla nich wyszukiwarką, jak używają AI do odrabiania lekcji i filtrowania informacji oraz w jaki sposób kształtuje to ich oczekiwania wobec marek. W centrum znajdzie się perspektywa emocjonalna: przeciążenie bodźcami, życie w stanie ciągłego porównywania się do innych oraz pragnienie instant nagrody.

Z punktu widzenia marketingu webinar ma dostarczyć praktycznych odpowiedzi:

  • jakich treści Gen Alfa szuka naprawdę,
  • jak mówić do niej językiem, który nie brzmi jak kolejna kampania „dla młodych”,
  • co oznacza odpowiedzialna komunikacja do dzieci i nastolatków w świecie AI.

Eksperci webinaru

  • Michał Kociankowski – badacz postaw i motywacji, juror EFFIE

Od lat bada to, co naprawdę napędza ludzkie zachowania — w życiu i w marketingu. Specjalizuje się w badaniach jakościowych i etnograficznych, patrząc na człowieka w jego naturalnym środowisku. Jest także jurorem konkursu EFFIE, gdzie ocenia kampanie oparte na prawdziwych insightach. Pracuje z młodzieżą i dorosłymi, pomagając zrozumieć, jak zmienia się młody umysł w świecie AI i TikToka.

  • Marcin Mystkowski – strateg, CEO BERRY Kolektyw Kreatywny

CEO i strateg agencji BERRY Kolektyw Kreatywny działającej od 2008 roku. Wspierał koncepcyjnie i analitycznie takie marki jak Media Expert, PLUS, BUDIMEX, Instytut Fizyki PAN, ZUS, SAMSUNG. Angażuje się w projekty społeczne, np. „Niewidzialny Turnicki Park Narodowy”. Autor bloga „Misja Strategia”, popularyzator teorii rezyliencji marek i elastycznego myślenia w biznesie.

Szczegóły i zapisy na stronie.