Dorota Gomółka, Dyrektor Zarządzająca The Digitals, podkreśla: „Współpraca nie będzie ograniczać się do działań interactive – zapewnimy Klientowi pełną obsługę strategiczną i kreatywną we wszystkich kanałach komunikacji oraz doradztwo biznesowe.
The Digitals przeprowadziło badanie konsumenckie wraz z partnerską grupą badawczą IQS & QUANT Group, na bazie których opracowała strategię pozycjonowania marki. W pierwszym etapie współpracy agencja przejęła zarządzanie i restrukturyzuje kanały komunikacji w mediach społecznościowych dewelopera (blogi oraz profile w serwisach Facebook, Google+, YouTube, Instagram). Obecnie pracuje nad zintegrowanymi kampaniami, promującymi poszczególne inwestycje.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Agencja kontynuuje komunikację działań branży deweloperskiej.