Zarządzanie działem objął Mikołaj Machowczyk, jako Dyrektor Strategii Technologicznej, dotychczas odpowiedzialny za rozwój mobile w Grupie K2.
Nowy dział odpowiedzialny jest za wypracowanie dla Klientów rekomendacji wykorzystania rozwiązań technologicznych oraz zarządzanie wymaganiami w projektach IT realizowanych przez agencję K2. Jego celem jest wsparcie Klientów i innych działów Agencji w efektywnym wykorzystywaniu technologii do rozwoju biznesu. Głównymi obszarami działalności zespołu są aplikacje webowe, portale, aplikacje mobilne, rozwiązania e-commerce, marketing automation, systemy embedded i wearable, CMS i wszystko co wymaga inżynierskiego i analitycznego podejścia.
Zobacz również
Mikołaj Machowczyk rozwojem projektów technologicznych z wykorzystaniem internetu zajmuje się od 18 lat, mobile od 10 lat. Z K2 związany jest od ponad 3 lat, podczas których doradzał w wykorzystaniu technologii mobilnych klientom tj. Carrefour, Bank Pekao SA, Getin Bank, ORLEN, PZU, IKEA, Coca-Cola, Heineken i Play. Jest finalistą międzynarodowego konkursu reklamy Cannes Lions 2013 w kategorii Innovation.
K2 od 1997 roku zmienia nowe technologie w rezultaty biznesowe dla swoich Klientów, tworząc i długoterminowo obsługując m.in. platformy komunikacji internetowej PKO BP, program lojalnościowy ORLEN VITAY, portal i aplikacje mobilne Carrefour, program lojalnościowy IKEA Family oraz wiele innych.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]