Dzięki nawiązanej współpracy, sieć otrzymała wyłączność na sprzedaż reklamy w witrynach internetowych: wedkuje.pl, dobroni.pl, poluje.pl, wterenie.pl, zegluje.pl, splendo.pl.
Royal Ad koncentruje się wokół segmentu high premium, ale dała się poznać na rynku również jako ta docierająca do każdej wybranej niszy i specyficznego targetu. Serwisy grupy Hoblo doskonale wpisują się w tę strategię, skupiając unikalnych użytkowników-pasjonatów, m.in. jazdy konnej, żeglarstwa, łowiectwa, wędkarstwa, sztuki, sportów ekstremalnych, turystyki.
Zobacz również
Serwisy Hoblo generują miesięcznie ponad milion unikalnych użytkowników, ponad 7 milionów wyświetleń i dysponują bazą 180 000 kont e-mail. Czyni to grupę jedną z największych dostępnych na rynku, biorąc pod uwagę dane kategorie tematyczne.
– Współpraca z Hoblo to znakomite potwierdzenie kierunku, który obrał Royal Ad. Jako sieć specjalizująca się w segmencie dóbr luksusowych wyznaczamy nowe drogi w dotarciu do użytkowników majętnych. Jedną z nich jest silna specjalizacja w serwisach niszowych. Witryny takie, skupiając się na specyficznych grupach konsumentów, umożliwiają nam i naszym klientom dotarcie do tychże użytkowników. Serwisy takie jak galopuje.pl, czy wterenie.pl to przykłady ukazujące jak szerokie tematycznie jest portfolio Royal Ad – mówi Marcin Rupiński, CEO Royal Ad.
– Nie poprzestajemy jednak na tym, wciąż gromadząc w ofercie nowe unikalne możliwości promocji. Royal Ad powstawała jako firma mająca u podstawy ideę nieco inną niż istniejące już sieci reklamowe. Kładąc nacisk na poszukiwanie użytkownika – nie wyłącznie kategorii serwisu, w ciągu ostatnich lat udało nam się rozwinąć projekt doskonale odpowiadający na potrzeby branży. Bardzo mocno koncentrujemy się na serwisach niszowych docierających do wyjątkowo ciekawych targetów, które dotąd nie cieszyły się dużą atencją ze strony branży. Royal Ad jest zdecydowanym liderem w tym segmencie rynku, co bardzo nas cieszy i motywuje do dalszego rozwoju w stronę nisz – dodaje Maja Janicka, Head of Site Relations Royal Ad.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Klienci Royal Ad mają możliwość emitowania kampanii dla unikalnych grup docelowych np. w obszarze poszczególnych gałęzi przemysłu (przemysł energetyczny, chemiczny, itp.), specyficznych zainteresowań (rowerzyści-pasjonaci, właściciele samolotów), a także grup zawodowych (księża, pielęgniarki itp.). Sieć skupia w swoim portfolio ponad 100 wyselekcjonowanych witryn. Współpracuje m.in. z serwisami: bcc.org.pl, artinfo.pl, jachting.pl, archinea.pl, ekskluzywne.net, zwyklezycie.pl, nakawie.pl, samoloty.pl. Royal Ad umożliwia również reklamę targetowaną behawioralnie, będąc jedynym podmiotem na rynku docierającym w ten sposób do autorskiej, wyselekcjonowanej bazy targetu premium.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Umowa została podpisana na czas nieokreślony.