To wyjątkowa, skondensowana dawka wiedzy, która pomoże blogerom powiększać bazę subskrybentów i jeszcze skuteczniej budować relacje z czytelnikami.
Baza email – zaraz po unikalnym kontencie – jest najcenniejszym zasobem blogera. Komunikacja email umożliwia bowiem nawiązanie bardziej osobistego kontaktu, zdobycie zaufania czytelników, a także personalizację komunikacji poprzez kierowanie do subskrybentów odpowiednio dobranych ofert. Za pomocą kanału email bloger może zbierać opinie swoich czytelników, poznać ich punkt widzenia i dostosować treść do ich preferencji. Newsletter nie tylko generuje wartościowe wizyty na www, ale jest też od lat, obok wyszukiwarki, numerem jeden w sprzedaży online – czytamy w poradniku.
Zobacz również
W poradniku blogerzy (i nie tylko) znajdą podstawowe i zaawansowane informacje na temat skutecznego email marketingu. Zainteresowani dowiedzą się jak budować i umacniać relacje ze swoimi czytelnikami, na co zwrócić uwagę przy projektowaniu newslettera oraz jakich błędów unikać. Poparta przykładami wiedza ekspercka przeprowadzi blogera przez cały etap planowania skutecznych działań email marketingowych. Zaczynając od umiejscowienia formularza zapisu na blogu, poprzez optymalizuję kontnetu newslettera i czasu wysyłki, po analizę wyników wysyłki i obiektywny audyt newslettera.
Autorzy poradnika zwracają również uwagę na zmiany w ustawie telekomunikacyjnej z dnia 16 lipca 2004r., które weszły w życie z dniem 25 grudnia 2014 roku. Zgodnie z przepisami jednym z najistotniejszych aspektów z punktu widzenia osób prowadzących bloga i nie tylko, jest pozyskiwanie zgody pozwalającej na przekazywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej. Czytelnicy Poradnika dowiedzą się, w jaki sposób najszybciej i najprościej mogą uzyskać taką zgodę oraz jak powinien wyglądać dobrze skonstruowany formularz zapisu.
Współautorami kompedium wiedzy dla blogerów są Kamil Newczyński, jeden z najbardziej rozpoznawalnych vlogerów i blogerów, szkoleniowiec z czarnym pasem w social media oraz Anna Miotk, specjalizująca się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Poradnik można pobrać bezpłatnie pod adresem.
Słuchaj podcastu NowyMarketing