Zaczynając od 2015 roku, w portfolio produktów audio marek należących do Harmana oraz w reklamach produktów JBL Jerome Boateng będzie wielokrotnie powracającą osobistością.
Jerome Boateng wchodzi w skład niemieckiej reprezentacji od 2010 roku i znalazł się w podstawowym składzie drużyny, która wygrała Mistrzostwa Świata 2014. Jako silny, opanowany zawodnik, który jest wszechstronnym obrońcą na boisku, Boateng jest uosobieniem staranności i zaangażowania koncernu Harman w kwestie jakości dźwięku i odsłuchu audio.
Zobacz również
– Kariera Jerome’a oddaje istotę marek należących do Harmana na wiele sposobów. To pewnie grający na światowej scenie piłkarz, lider i ostry zawodnik na boisku. Dokładnie to samo robimy w dziedzinie audio i najnowszych technologii, zawsze dążąc do najlepszych konstrukcji i designu. – mówi Ralph Santana, Chief Marketing Officer w firmie Harman. – Istnieje bardzo silny związek między sportem a muzyką, który prowadzi do kulturalnych odniesień, jednego z naszych głównych celów marki. Status Jerome’a jako mistrza, wzoru, ikony i fana muzyki jest autentyczny. Jesteśmy podekscytowani planem wspólnego rozwoju współpracy, która połączy tych, którzy kochają sport i muzykę – kontynuuje.
– Muzyka jest dla mnie bardzo ważna i ma wielki wpływ na moje przygotowanie fizyczne i psychiczna, bym mógł dobrze grać na boisku – mówi Jarome Boateng. – Muzyka mnie motywuje, kiedy daję z siebie wszystko na treningach. Pomaga mi się skupić przed meczem. Produkty Harman dostarczają świetne brzmienie i doskonale współgrają z moim stylem życia, więc z przyjemnością wspieram działania koncernu, który inspiruje innych muzyką w jej najlepszym wydaniu – kontynuuje.
Boateng dołączył do imponującego grona światowych osobistości będących ambasadorami marek należących do koncernu Harman. Wśród nich do tej pory znaleźli się między innymi zespoły rockowe, zdobywcy nagród Grammy Maroon 5 oraz Linkin Park, światowej klasy muzyk, producent i artysta Quincy Jones, hinduski kompozytor filmowy, producent nagraniowy, muzyk, piosenkarz i filantrop AR Rahman, a także międzynarodowej klasy pianista i wysłannik pokoju ONZ Lang Lang.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Jerome jest dziś jedną z najpopularniejszych gwiazd sportu w Europie i wzbudza wiele emocji gdziekolwiek się nie pojawi – mówi Michael Mauser, President of Harman Lifestyke Division. – Nasza współpraca z Jerome ostatnimi laty to niezwykły sukces. To zwłaszcza wzrost rozpoznawalności i widoczności marki JBL oraz wzmożenie ruchu u naszych największych partnerów detalicznych. To połączenie doskonałego audio oraz tego co najlepsze w footballu dla kibiców we wszystkich krajach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing