MSLGROUP przygotuje komunikację digital dla marki Malma

Po wygranym przetargu agencja MSLGROUP na zlecenie Grupy Maspex Wadowice zrealizuje działania komunikacyjne dla marki Malma w zakresie działań internetowych,w tym również mediów społecznościowych.
O autorze
0 min czytania 2015-03-03

To już kolejny projekt jaki agencja realizuje w ramach współpracy z Grupą Maspex Wadowice.

MSLGROUP opracowała strategię komunikacji marki, opartą na dalszych działaniach podkreślających unikalność produktową Malmy – makaronów najwyższej jakości, którą potwierdzają Włosi – koneserzy kuchni makaronowej. W kampanii, prowadzonej przez MSLGROUP, biorą udział dwaj blogerzy kulinarni z kuchni Dantego, którzy z powodzeniem łączą pasję kulinarną, realizowaną w praktyce, z prowadzeniem bloga oraz organizowaniem kulinarnych spotkań, podczas których w oryginalny sposób przedstawiają tajniki włoskiej kuchni.

Za realizację spotów filmowych w ramach kampanii odpowiada reżyser Maria Zbąska, a za część produkcyjną – Dariusz Mięsak z Floty Filmowej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj