Za sprawą Sztuki Zakupów poznamy różnice między ceną markowych ubrań w outlecie i w tradycyjnych galeriach handlowych. Dowiemy się, jak czerpać satysfakcję z zakupów i dobrze wyglądać na wiosnę. Wiosenna kampania FACTORY otwiera platformę do dyskusji o rozsądnym kupowaniu. Ten motyw będzie nam towarzyszył niemal we wszystkich działaniach promocyjno – reklamowych w najbliższych miesiącach – mówi Marta Kocik, Regional Marketing Menadżer Neinver. Tegoroczną kampanią zwracamy uwagę na to, że zakupy w FACTORY są bardziej satysfakcjonujące – dodaje.
Kupuj z głową – zanim coś wybierzesz, zastanów się, z czym to połączysz. / Nie musisz naśladować innych! Masz swój styl. Wybieraj rzeczy, w których czujesz się dobrze. / Słuchaj dobrych rad – jeśli 5 osób mówi Ci, że świetnie wyglądasz, to z pewnością tak jest. / Bądź na bieżąco z okazjami!
Zobacz również
To wybrane porady ze specjalnego dekalogu Sztuki Zakupów FACTORY. Największa sieć centrów outlet w Polsce sięgnęła po zwracające uwagę kreacje reklamowe – czytelne i intrygujące. Billboardy, citylighty czy reklamy w mediach będą widoczne przez całą wiosnę. Kampania potrwa czterdzieści dni w czterech miastach: Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie. Widoczna będzie na ponad 400 billboardach, w 20 tytułach prasowych i internetowych oraz w 15 stacjach radiowych. Będzie obecna także na przystankach komunikacji miejskiej, w autobusach i tramwajach – w środku i na zewnątrz. Kampania będzie widoczna również w kanałach social media.
Bohaterami wiosennych kreacji reklamowych Sztuki Zakupów są współcześni ludzie, reprezentujący różne grupy społeczne, zainteresowania czy preferencje modowe – ceniący sportową wygodę, wieczorową elegancję czy codzienny, oryginalny styl. Bliscy niemal każdej z grup obecnych i przyszłych klientów FACTORY.
Pokazujemy też, że udane zakupy są źródłem przyjemności. W tegorocznej kampanii akcentujemy różnice w cenach outletowych i tradycyjnych. Przypominamy, że oferta outletów FACTORY bardzo dobrze wpisuje się w potrzeby nas wszystkich – przekonuje Marta Kocik.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za kreację kampanii odpowiada Grupa Eskadra. Wsparcie Public Relations prowadzi agencja Mindset Communication Support. Zakup mediów FACTORY realizuje bezpośrednio. Kampania Sztuka Zakupów potrwa do 30 kwietnia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
FACTORY wypracowała w 2014 roku najlepsze wyniki sprzedażowe. W minionym roku wzrost sprzedaży we wszystkich centrach FACTORY wyniósł 20%, odwiedzalność wzrosła o 10%. Pięć centrów w czterech największych miastach Polski: Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i w Krakowie odwiedziło 13 mln klientów. To o ponad 1 mln więcej niż rok wcześniej.