Nowy spot reklamowy Tarczyńskiego kontynuuje platformę kreatywną rozpoczętą na początku marca. Platforma wprowadza na rynek nowy produkt marki Tarczyński – Suchą Krakowską. W pierwszej odsłonie pojawił się zadziorny Pablo. Tym razem główną bohaterką jest Heladia, której towarzyszą greccy wojownicy. Heladia pojawiła się również w layoutach kampanii outdoorowej, która prowadzona jest na ponad 1400 nośnikach w całej Polsce.
Kampania Suchej Krakowskiej prowadzona jest w wiodących stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, POLSAT). Jej emisja potrwa do połowy kwietnia. Za kampanię i jej realizację odpowiada agencja reklamowa full service Hand Made.
Zobacz również
Tarczyński – Jesz lepiej, żyjesz lepiej (Heladia, reklama 2015)
Tarczyński – Jesz lepiej, żyjesz lepiej (Pablo, reklama 2015)
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]