Historia content marketingu (ebook)

Content marketing to ma już 120 lat! Historia zaczyna się już w 1895 roku i tworzy ją firma John Deere, która wydała magazyn The Furrow. Ta historia to nie tylko wspomnienia, ale ogromna lekcja, z którą warto się zapoznać.
O autorze
1 min czytania 2015-04-03

Właśnie dlatego powstał ebook „Historia Content Marketingu”, który został opracowany przez redaktorów WhitePress. Ponad 20 stron historii content marketingu, kilkanaście praktycznych wniosków, komentarze wybitnych polskich specjalistów. To wszystko w ebooku, który można pobrać zupełnie za darmo.

Ebook zaczyna się firmą John Deere i wydanym przez nią po raz pierwszy w 1895 roku magazynem The Furrow, a kończy na działaniach Coca-Coli, które rozpoczęły się w 2011 roku. W sumie autorzy wyznaczyli trzynaście ważnych kampanii i kamieni milowych w historii content marketingu. Każdy z nich jest opisany tak, aby można było wynieść jakąś praktyczną lekcję dla dzisiejszych marketerów. 

Publikacja jest bezpłatna i można ją pobrać z tej strony. Przy ebooku pracowali dr Paweł Strykowski, współwłaściciel Whitepress i Paulina Kamińska. Do współpracy przy tym projekcie w charakterze Patronów Medialnych zaproszeni zostali: NowyMarketing.pl, Marketing w Praktyce, Marketing przy Kawie, BRIEF, Online Marketing Polska, MARKETER+, Mediarun.com, PRoto.pl, SocialPress.pl i PortalMedialny.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj