Pierwsza kampania z wykorzystaniem ePostera od 6 kwietnia w kinach z oferty brokera.
Multiworld to aplikacja na urządzenia mobilne, która umożliwia rozszerzenie oznakowanych plakatów znajdujących się w kinie. Każdy z nich będzie zawierał infografikę, która przeprowadzi widza przez działanie aplikacji. Dzięki niej po zeskanowaniu wybranego plakatu filmowego lub reklamowego będzie można uzyskać więcej informacji o konkretnym produkcie. Wersja podstawowa funkcji ePoster w Multiworld to cztery kroki interakcji:
Zobacz również
- informacja o filmie/produkcie;
- możliwość oglądanie filmów video/zwiastunów/spotów reklamowych;
- quizy/konkursy;
- zakup/rezerwacja biletów.
Aplikacja mobilna Multiworld będzie dostępna w Google Play od 6 kwietnia na telefony komórkowe z systemem Android, a następnie iOS.
Rok 2015 to dalszy rozwój mobilnej aplikacji Multikina i powiązanych z nią usług i ofert specjalnych; pojawienie się w kinach naszych sieci social wi-fi; wkroczenie do kin rozszerzonej rzeczywistości oraz pierwszych w Polsce interaktywnych bloków reklamowych. Multiworld to pierwszy krok właśnie w tym kierunku. To zupełnie inna forma dotarcia do klienta. Jesteśmy przekonani, że spotka się ona zarówno z zainteresowaniem widzów, jak i klientów chcących rozszerzyć i urozmaicić standardowe kampanie – dodaje Mariusz Spisz, Prezes Zarządu Multikino Media.
Pierwszą kampanię z wykorzystaniem ePostera, Multikino Media zrealizuje dla marki SEAT, która wykorzysta ją w promocji najnowszego modelu samochodu – Cupra 280. Użytkownicy będą mogli zdobyć informacje o produkcie, obejrzeć spot reklamowy, a w dalszej kolejności wziąć udział w zabawie, w której do wygrania będą bilety do kin sieci Multikino oraz zniżki na zestawy barowe – dodaje Marcin Duda, Head of Digital, osoba odpowiedzialna za wprowadzenie i sprzedaż oferty Multiworld, .
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Kampania najnowszego modelu SEAT Leon– samochodu Cupra 280 – rozpocznie się 6 kwietnia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing