Pędząca Mazda3 na backlightach AMS

Mazda to drugi w tym roku reklamodawca, który skorzystał z nowego rozwiązania zaproponowanego przez AMS – backlightów z ledową technologią. Dzięki specjalnym efektom świetlnym w nośnikach tego typu możliwe jest wprowadzenie obrazu w ruch i dynamiczne przedstawienie samochodu.
O autorze
1 min czytania 2015-04-10

Mazda3 została zaprojektowana zgodnie z filozofią marki „KODO – Dusza ruchu” – jej stylistyka wyraża dynamikę ruchu w każdym szczególe od podwozia aż po dach. W tę filozofię znakomicie wpisało się rozwiązanie oferowane przez AMS.

Na backlightach części kreacji reklamowej zostały podświetlone w taki sposób, żeby tworzyły wrażenie pędzącego samochodu. Na plakacie ruszają się koła samochodu, a tło tworzy smugę światła. W ten sposób została podkreślona sportowa i dynamiczna stylistyka nadwozia Mazdy3.  

Kampania potrwa do końca kwietnia br. i obejmie swoim zasięgiem Gdańsk, Katowice, Kraków, Łódź, Poznań, Szczecin, Warszawę i Wrocław. W Warszawie realizację dla Mazdy można zobaczyć na backlightach u zbiegu ulic:

  •  Mickiewicza i Potockiej,
  • Św. Bonifacego i Sobieskiego,
  • Wybrzeże Szczecińskie i Most Śląsko-Dąbrowski
  • Czerniakowska i Szwoleżerów
  • oraz Powstańców Śląskich i Górczewska (w kierunku ul. Połczyńskiej).

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare. AMS zajął się produkcją i realizacją tej kampanii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Film prezentujący realizację AMS dla Mazdy można obejrzeć tutaj:

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się