– To przykład, że Konsorcjum Marki Poznań się rozwija, a firmy coraz częściej włączają się w realizowane projekty – mówi zastępca prezydenta Poznania Jakub Jędrzejewski.
Odsłona drugiej edycji projektu Showroom będzie też okazją do spotkania przedstawicieli marek, zrzeszonych w Konsorcjum Marki Poznań z zastępcą prezydenta Jakubem Jędrzejewskim. – Cieszę się, że Miasto Poznań w ramach projektu zbudowało trwałe relacje ze znanymi i cenionymi na rynku firmami, które właśnie w stolicy Wielkopolski osiągnęły swój sukces – mówi zastępca prezydenta Jakub Jędrzejewski. – Wierzę, że współpraca z firmami nadal będzie wielowymiarowa, a realizowane wspólnie działania będą miały nie tylko charakter biznesowy, ale też kulturalny czy społeczny – dodaje.
Zobacz również
Showroom na poznańskim lotnisku Ławica stanął w listopadzie ubiegłego roku z inicjatywy Biura Promocji Miasta. Wtedy w inauguracji projektu udział wzięło 17 marek, a swoje produkty i usługi prezentowały firmy: Alba Thyment, Allegro, Apart, Aquanet, Arjohuntleigh, Bridgestone Poznań, Centra, Ciber, Enea, INEA, Internetowy Kantor, NIVEA Polska, Port Lotniczy Poznań – Ławica, SGB Bank, Solaris, Volkswagen Samochody Użytkowe i Żabka. – Inaugurując Showroom chcieliśmy zaprezentować biznesowy kod DNA Poznania czyli pokazać nasze miasto przez pryzmat firm, które mają tutaj swoje siedziby i unikatowych produktów które tworzą – wyjaśnia Jakub Król, p.o. zastępcy dyrektora Biura Promocji Miasta.
W kwietniu do Showroomu dołączyły kolejne marki – każda z własnym, wyjątkowym eksponatem, wykonanym w technice druku 3D, które powstały przy współpracy z poznańskimi startupami. Na wschodniej ścianie hali przylotów swoje produkty zaprezentują: WKlaster, GlaxoSmithKline, Grecos, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Rehasport, TPA Horwath, ZETO. Tym razem będzie to m.in. leżak, tabletki na przeziębienie czy poznańska Iglica. Obok gablot umieszczone zostały monitory, na których pojawią się najważniejsze informacje o firmach w trzech językach: polskim, angielskim i niemieckim. – TPA Horwath przystąpiła do Konsorcjum Marki Poznań, bo chcemy angażować się w projekty oraz procesy zmieniające Poznań i okolice. Udział w Showroomie i innych przedsięwzięciach realizowanych w ramach tej platformy to inwestycja w przyszłość, a także przyjemność i zaszczyt współpracy z innymi firmami na różnych płaszczyznach – mówi Wojciech Sztuba, Partner Zarządzający TPA Horwath.
W sumie w Showroomie prezentować się będą 24 marki, a wystawa dostępna będzie do końca 2016 roku.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Strona internetowa Konsorcjum Marki Poznań
Słuchaj podcastu NowyMarketing