Leszek nie lubi blasku fleszy, dlatego nigdy się nie ujawnia. Wystarczy jednak sama jego obecność i wszystko staje się łatwiejsze. Sprawy nabierają nowego kształtu, a napotkani ludzie widzą świat z nowej, świeżej perspektywy. Leszek nie lubi stać w miejscu. Spragniony wrażeń ciągle szuka nowych wyzwań. Tym razem wybierze się do Brazylii i Afryki, aby tam inspirować i pobudzać do działania.
Mimo że Leszek nigdy osobiście nie wystąpił w żadnej reklamie, konsumenci bardzo go polubili. Pozytywne emocje, jakie wywołuje, a także fakt, że doskonale odzwierciedla wszystkie wartości marki Lech Premium, skłoniły nas do kontynuowania jego opowieści w tym sezonie – mówi Maria Rychlicka-Furmaga, starszy menedżer ds. zarządzania marką Lech.
Zobacz również
Kampania rusza w kwietniu i rozpocznie się od emisji spotów telewizyjnych. Oprócz reklam TV w stacjach ogólnopolskich i wybranych kanałach tematycznych planowana jest też kampania internetowa oraz OOH. W kampanii telewizyjnej przypomniane zostaną także poprzednie wyprawy Leszka: do Meksyku, Tajlandii i na Grenlandię.
Kampanię ATL przygotowała agencja GPD Advertising. Spoty wyprodukowało Studio Filmowe OTO. Za działania digital odpowiada agencja Lubię To!. Komunikację BTL prowadzi agencja AFEKT. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MEC. Komunikację PR prowadzi agencja Publicon.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing