Zespół kreatywny The Digitals opracował nowy przekaz i kampanie Marvipolu, skupiając się na promocji inwestycji na osiedlach Central Park Ursynów i Hill Park Apartments. Agencja przygotowała zasadniczą część materiałów do komunikacji outdoorowej i digitalowej, w tym billboardy, mailingi, komunikację w social mediach oraz Google AdWords i inne formaty w sieci GDN.
„W ramach kampanii uspójniliśmy wizerunek marki, podkreślając główny wyróżnik Marvipolu – wysoką jakość. Pod tym kątem to ważna kampania i debiut komunikacyjny Marvipolu, który do tej pory, jako marka, funkcjonował głównie pod postacią logotypu. Zdecydowaliśmy się także na nadanie wyróżniającego charakteru inwestycjom, jednocześnie skupiając uwagę odbiorcy na kluczowych benefitach. Bogate doświadczenie naszej agencji we współpracy z deweloperami pozwoliło opracować wyróżniającą na tle konkurencji komunikację,” – tłumaczy Michał Kobierzewski, Dyrektor Kreatywny The Digitals.
Zobacz również
Agencja The Digitals współpracuje z marką Marvipol od początku tego roku, a jej zadaniem jest przede wszystkim wprowadzenie nowej jakości do komunikatów tego dewelopera.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing