Spośród wszystkich przedstawionych propozycji, oferta Bluerank była najlepsza pod względem zrozumienia rynku, długofalowej strategii oraz uwzględniała wszystkie nasze wymagania. Z Bluerank współpracujemy od 2007 roku, dlatego też w pełni ufamy ich wiedzy i doświadczeniu w zakresie zarządzania budżetami mediowymi – mówi Michał Jaworski, dyrektor e-commerce, Rainbow Tours.
Powierzenie realizacji kampanii display z wykorzystaniem narzędzi DoubleClick Digital Marketing przez firmę, z którą współpracujemy od niemalże początku istnienia Bluerank, to najlepsze potwierdzenie naszych kompetencji – mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank.
Zobacz również
DoubleClick to platforma reklamowa, która pozwala zwiększać skuteczność realizowanych kampanii w zakresie planowania, zarządzania, optymalizacji i raportowania działań reklamowych. Przede wszystkim umożliwia zwiększenie liczby transakcji w ramach budżetu i optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym, co skutkuje większą efektywnością kampanii. Prowadzenie kampanii z wykorzystaniem technologii DoubleClick wpływa na zmniejszenie kosztu konwersji, zwiększenie przychodu przy podobnym poziomie kosztów, a także pozyskanie ruchu dla niszowych fraz.