W maju i czerwcu agencja organizuje ponad 56 imprez dla Mercedes-Benz, Mitsubishi Fuso i Michelin w Polsce, Estonii oraz na Litwie i Łotwie. Akcje kierowane są do dystrybutorów, właścicieli firm transportowych a także do punktów dealerskich i sprzedawców. W eventach bierze udział ponad 5000 osób. Realizacja każdego cyklu została stricte dostosowana do specyfiki firmy oraz jej potrzeb.
„Michelin Road Show 2012” to cykl konferencji organizowanych w czerwcu i lipcu w Polsce i Krajach Bałtyckich pod hasłem „Podwyższamy standardy”. Celem spotkań jest prezentacja nowości produktowych Michelin w kontekście nowych regulacji prawnych dotyczących obowiązku etykietowania opon. Uczestnicy otrzymują dużą dawkę wiedzy merytorycznej oraz technik „nowej psychologii sprzedaży” prezentowanych przez doświadczonego trenera. Całodzienna sesja jest multimedialna i interaktywna.
Zobacz również
Kolejny road-show – promocja aut ciężarowych Mercedes-Benz (w ramach projektu „Nowy Actros Road Show”) to długofalowy projekt prowadzony od 2011 r. i liczący w sumie ponad 80 wydarzeń na terenie całego kraju. Właściciele firm transportowych mają unikatową możliwość jazd testowych oraz zapoznania się ze specyfiką techniczną.
W maju realizowany był także cykl eventów promujących Autoryzowane Serwisy samochodów ciężarowych Mercedes-Benz. Akcje miały charakter pikników piłkarskich i zorganizowane były w 10-ciu punktach dealerskich. Odwiedzający mogli nie tylko zwiedzić cały serwis oraz zapoznać się ze standardami obsługi, ale również sprawdzić swoją formę trenując z byłymi reprezentantami Polski w piłce nożnej przed nadchodzącymi rozgrywkami Euro. Gośćmi specjalnymi byli: Tomasz Iwan, Piotr Świerczewski, Tomasz Kłos, Maciej Żurawski.
„Podejmij wyzwanie japońskiego zawodnika” to motyw przewodni „Fuso Tour” – serii eventów odbywających się na terenie kraju, skierowanych do właścicieli firm transportowych oraz potencjalnych Klientów pojazdu Mitsubishi Fuso Canter. Wyzwanie podejmowane było na trasach z zadaniami specjalnymi. Przeszkody do pokonania fokusowane były na główne walory pojazdu – zwrotność , ładowność i łatwość obsługi. Emocje współzawodnictwa sięgnęły zenitu, a najlepsi, którzy zmierzyli się z wyzwaniami otrzymywali nagrody.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
– 56 eventów realizowanych nie tylko w Polsce, ale i w krajach bałtyckich to dla nas duże wyzwanie oraz wyraz zaufania Klientów dla naszych kompetencji w organizacji road-shows – mówi Krzysztof Kozak, Executive Director ICP Group. – Wiedza z zakresu planowania i logistyki takich wydarzeń, jak również skuteczność w realizacji akcji dla sektora B2B są najlepszym dowodem na to, iż jesteśmy godnym zaufania partnerem biznesowym.
Słuchaj podcastu NowyMarketing