W najbliższym czasie Autentika przygotuje nową odsłonę serwisu internetowego marki, który zaprezentuje pełną ofertę HSW w dziedzinie przemysłu zbrojeniowego oraz wyrobów i usług technicznych.
“Przemysł ciężki również widzi potrzebę dobrej reprezentacji w internecie. Choć główny wysiłek firm w zakresie marketingu i sprzedaży koncentruje się na działaniach offline, coraz częściej dostrzegana jest rola cyfrowych mediów. Polscy i zagraniczni kontrahenci doceniają możliwość zapoznania się z ofertą w dowolnym miejscu i czasie.” – komentuje Michał Samojlik, dyrektor zarządzający Autentiki.
Zobacz również
Huta Stalowa Wola to drugi przedstawiciel branży, dla którego pracuje agencja. W 2014 roku Autentika przygotowała stronę Polskiej Grupy Zbrojeniowej.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing