Kolejna odsłona „Czułych historii” marki TOUS koncentruje się wokół Dnia Matki. Działania komunikacyjne w ramach kampanii „Czułe historie” realizowane są w Internecie oraz prasie. Spoty odnoszą się bezpośrednio do strony internetowej www.TOUS.com, na którą kierowani są internauci i czytelnicy. Kampania bazuje na ciepłym, wzruszającym klipie podejmującym temat czułości i miłości w rodzinie.
Pogodny klip zamieszczony jest na oficjalnej stronie marki. Stanowi zwiastun najnowszej kampanii reklamowej kolekcji biżuterii na sezon Wiosna – Lato 2015. W filmie przedstawiono historię członków rodziny spędzających wspólnie 15 minut dziennie. Producentką klipu jest María Sosa (Sofa Experience), współpracująca wcześniej z marką TOUS. Zdjęcia do kampanii wykonał Nacho Alegre (Motif Management). W eleganckiej produkcji zaprezentowano barwne portrety mamy, taty i córki. W estetyczny sposób zaprezentowano także nową kolekcję biżuterii marki TOUS na sezon Wiosna – Lato 2015.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Za zakup mediów i koordynację kampanii odpowiada dom mediowy UM.