Kreatywny think tank
Podejście, w którym agencja powinna robić tylko i wyłącznie kampanię reklamową jest w naszym odczuciu anachronizmem. Nasz model, czyli fuzja myślenia strategicznego z usługami kreatywnymi, pozwala klientom na maksymalne wykorzystanie wiedzy i kompetencji agencji na wielu polach. Kopp+Hagen funkcjonuje jako one stop shop, gdzie klient może zadbać całościowo o markę: ukształtować jej strategię, nadać jej wygląd, zaprojektować doświadczenie konsumenta; jak również zakomunikować swój produkt zarówno w świecie offline, jak i online. Pracujemy dla marek o ugruntowanej pozycji, jak również małych, startujących biznesów. Rozmiar firmy nie ma znaczenia, liczą się idee, jakie możemy przypisać marce dla zbudowania jej przewagi.
Zobacz również
Świetny service, bez client service
Wychodzimy z założenia, że klient nie potrzebuje pośrednika między sobą, a twórcą. Mamy wypracowaną metodę prowadzenia projektów, która angażuje klienta i pozwala mu aktywniej uczestniczyć w całym procesie. Bliski kontakt z zespołem to wartość dodana dla naszych klientów, a szybsza wymiana informacji i wiedzy przekłada się wprost na lepszą efektywność współpracy. Jest to model, który mamy zamiar rozwijać.
Świat nie potrzebuje kolejnej agencji reklamowej
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
Przed startem zadaliśmy sobie najprostsze w świecie pytanie: czy jest dla nas miejsce? Kopp+Hagen to hipoteza. Założenie, że jest miejsce dla dobrej i rzetelnej pracy, dla odważnych i nietuzinkowych strategii i kreacji, dla budowania partnerskich relacji opartych na wzajemnym szacunku i zaufaniu. Zdajemy sobie sprawę, że świat nie potrzebuje kolejnej agencji reklamowej. Ale zdecydowanie potrzebuje pięknych, mądrych, funkcjonalnych i użytecznych społecznie rozwiązań. Takich, które sprawią, że ludzie będą chcieli sięgać po marki oferujące więcej, niż konkurencja. Kiedy spojrzeć na krajobraz komunikacji marketingowej, brandingu, czy usług w Polsce, jest naprawdę duże pole dla zmian. Chcemy je wprowadzać.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Kopp+Hagen ma siedzibę w Krakowie. Założyciele firmy w dotychczasowej karierze tworzyli projekty m.in. dla takich marek jak: Honda, Porsche, XTB, Centra Outlet Factory, Galeria Katowicka, BP, Medicine, Seed Labs Inc. Więcej informacji na temat agencji dostępnych jest pod adresem.