Rutyna na wsi rani i zabija – wystartowała najnowsza kampania Państwowej Inspekcji Pracy

ESKADRA przygotowała kreację tegorocznej kampanii prewencyjno-informacyjnej "Szanuj życie! Bezpieczna praca w gospodarstwie rolnym".
O autorze
1 min czytania 2015-05-20

Tegoroczna kampania „Szanuj życie! Bezpieczna praca w gospodarstwie rolnym” adresowana jest do rolników oraz członków ich rodzin, ale także do wszystkich osób narażonych na utratę zdrowia i życia w związku z wykonywaniem pracy rolniczej.

Hasło kampanii – „Rutyna na wsi rani i zabija” ma przypominać o tym, że niedostateczna koncentracja uwagi podczas pracy ze zwierzętami, wykonywanie czynności rutynowo, „na pamięć” oraz przekonanie, że nic się nie stanie, bo przecież znamy swoje zwierzęta i zajmujemy się nimi codziennie –  niejednokrotnie prowadzi do tragedii.

W działaniach medialnych wykorzystywane będą spoty – trzy radiowe oraz telewizyjny, za którego kreację i realizację w bieżącym roku odpowiadała agencja reklamowa Eskadra.

Spoty reklamowe są emitowane m.in. w: TVP1, TVP Info, TVP Regionalna oraz na antenach Polskiego Radia PR1, RMF FM, Radia ZET, RMF MAXXX, ZET Barometr. Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada dom mediowy Effective Media Solutions. Więcej informacji o kampanii można znaleźć na stronie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W naszym spocie pokazujemy, że rolnicy podczas codziennych czynności w pracy ze zwierzętami, zapominają o bezpieczeństwie. Chcemy poprzez naszą kreację oddziaływać na wyobraźnię, aby zapobiegać przed tysiącami wypadków, jakie mają miejsce każdego roku w polskich gospodarstwach rolnych – tłumaczy Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny w Eskadra.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się