K2 Media przygotowała niestandardową, wiosenną kampanię wprowadzającą nową linię RUN&BIKE. RUN&BIKE to osiem produktów zapewniających kompleksowe wsparcie przed, podczas i po wysiłku. Idea przewodnia kampanii to: „#TERAZ! To Twój Czas!”. Celem jest zachęta do uprawiania sportu i motywowowanie by nie odkładać treningów na później.
W ramach kampanii online został przygotowany niestandardowy spot. Wnętrze jednego z warszawskich tramwajów zmieniono w siłownię, tak aby podróżujący nim pasażerowie nie mogli odkładać swoich postanowień na później i zaczęli ćwiczyć już #TERAZ! Akcji towarzyszył sampling produktów Run&BIKE. Relacja video z tego niecodziennego wydarzenia została wykorzystana do promocji produktu na YouTube, oraz na Facebook’u.
Zobacz również
W ramach współpracy, K2 Media odpowiedzialna jest za komunikację marki w social media oraz planowanie i zakup mediów. Na potrzeby kampanii powstał m.in. Fanpage Run&Bike, gdzie można odnaleźć informacje dotyczące asortymentu marki, porady dla sportowców a także wzmianki o aktualnych wydarzeniach, nowościach oraz promocjach.
Projekt przewiduje dodatkowo kolejne aktywacje m.in. w różnych kanałach social media. Współpraca pomiędzy markami zaplanowana jest na rok.
„Oferta złożona przez zespół K2 Media wyróżniała się z kreatywnym, odważnym i świeżym spojrzeniem na całość kampanii. Fakty te zadecydowały o wygranej K2 Media.” – komentuje Magdalena Nowak, Dyrektor ds. Marketingu firmy REGIS.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zespół K2 Media odpowiada za projekty mediowe w Grupie K2 i obejmuje w tym momencie ponad 40 specjalistów. Firma realizuje projekty mediowe, marketingowe oraz performancowe. Do grona stałych Klientów firmy należą: L’Oreal, Carrefour, Grupa Medicover, Grupa PZU, LG, Meritum Bank, Nutricia, Play, Polpharma, Provident, COSTA, BZ WBK, Coty Polska – Playboy Frangrances, Amerigas, ActivLab Sport.
Słuchaj podcastu NowyMarketing