NuOrder prowadzi kampanię reklamową dla firmy Lafarge

NuOrder wygrał przetarg na kampanię interaktywną dla firmy Lafarge, światowego potentata w branży budowlanej. Kampania dla produktu Agilia Sols A – profesjonalnych posadzek – startuje 26 maja.
O autorze
1 min czytania 2015-05-26

Firma Lafarge powierzyła NuOrder budżet reklamowy na działania interaktywne dla produktu Agilia Sols A – posadzek o wysokiej wytrzymałości, które pozwalają przyspieszyć prace wykonawcze, a także umożliwiają uzyskanie dodatkowych oszczędności na kosztach ogrzewania podłogowego. Wraz z produktem firma Lafarge oferuje usługę – Solidna Ekipa. Oznacza to, że Klient wraz z zakupem produktu może również zamówić usługę wykonania przez autoryzowanych wykonawców, których jakość wykonania gwarantuje Lafarge.

Agencja jest odpowiedzialna za strategię kampanii marketingowej, mającej na celu pozyskiwanie leadow sprzedażowych z użyciem Google AdWords, Google Display Network, RTB (Real Time Bidding), a także za kampanię prowadzoną za pomocą Online Eksperta na forach internetowych (fora o tematyce budowlanej oraz forum Muratora) i kampanię display na murator.muratordom.pl.

Ponadto stworzona została nowa odsłona serwisu, która powstała w technologii Responsive Web Design, co oznacza, że zgodnie z oczekiwaniami Lafarge dostosowuje się ona do rozdzielczości urządzenia na jakim jest w danym momencie wyświetlana.

Lafarge jest kolejnym klientem z branży budowlanej, którego obsługuje NuOrder. Dotychczas agencja współpracowała m.in. z firmą Isover, która zajmuje się izolacją budowlaną i techniczną.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing