„Aplikacja mobilna dla marketingowca to nic innego jak produkt, którym trzeba się w odpowiedni sposób zaopiekować. Obecnie w appmarketach jest już ponad 2 miliony aplikacji a codziennie pojawia się 1 000 nowych! To, którą aplikacje pobierze nas użytkownik, w dużej mierze zależy od nas i od naszych działań.” – mówi Dworzyńska. „Oczywiście, ważne jest miejsce w rankingu, opis aplikacji w sklepie, aktualizacje.. ale dobry marketing to nie wszystko. Liczy się to, co o danej aplikacji mówią nasi użytkownicy i coraz częściej – media. Każda aplikacja powinna dbać o swój PR i m.in. tym zajmujemy się w PR Calling.”
Oprócz aplikacji mobilnych agencja zajmuje się PR-em firm związanych z nowymi technologiami.
Zobacz również
„Specjalizujemy się w branży mobile, IT i new tech, ale na rynku pomagamy zaistnieć także start-up’om i tutaj nie ma już żadnych podziałów, bo może być to start-up zajmujący się nowymi technologiami, ale także e-sklep czy platforma e-learningowa. Dbamy o wizerunek firm, ale także pomagamy w personal brandingu.” – dodaje Dworzyńska.
Dworzyńska z rynkiem telekomunikacyjnym jest związana od 2006 roku. Ostatnio pracowała w Play, gdzie jako Senior CRM Specialist była odpowiedzialna za kompleksowe zarządzania ofertą utrzymaniową Play Online 4G LTE.
Wcześniej przez wiele lat pracowała w dziale marketingu Orange, gdzie zajmowała się lojalizacją i rozwojem klienta prepraid.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Od 2012 roku prowadzi bloga aktywizującego branże mobile i new tech. Jest pomysłodawczynią oraz organizatorką warsztatów Warsaw Speaks Mobile.
Słuchaj podcastu NowyMarketing