NuOrder wygrywa przetarg dla Gaspolu

NuOrder wygrał przetarg zorganizowany przez GASPOL SA - firmy specjalizującej się w dostarczaniu rozwiązań energetycznych. Zakres działań obejmie kompleksową obsługę ośmiu linii produktowych, a także promocję sklepów stacjonarnych i sklepu internetowego.
O autorze
1 min czytania 2015-06-03

Wieloetapowa kampania wystartuje 2 czerwca i potrwa do końca roku.

Firma GASPOL SA powierzyła NuOrder budżet reklamowy na działania związane łącznie z ośmioma produktami. Będą to produkty typu B2C: gaz płynny dla klientów indywidualnych (instalacje przydomowe), gruntowe pompy ciepła oraz produkty B2B: gaz płynny dla klientów komercyjnych (instalacje zbiornikowe w firmach), gaz płynny dla instalacji sieciowych, mikrokogeneracja, LNG dla klientów komercyjnych lub osiedli, energia elektryczna, gaz ziemny.

Agencja jest odpowiedzialna za opracowanie kompleksowej strategii kampanii marketingowej, mającej na celu pozyskiwanie leadów sprzedażowych. W kampanii zostaną wykorzystane między innymi Google Display Network, Real Time Bidding z wykorzystaniem nośników richmediowych, danych behawioralnych, oraz m.in. mechanizmu similar audience, remarketing, inserty prasowe, oficjalnej komunikacji Online Eksperta na forach internetowych, a także kanał Social Media (w tym kampania Multi Product Ads).

NuOrder zajmie się również produkcją 10 lading page’y, 8 Key Visuali dla poszczególnych produktów, kreacją i produkcją insertów prasowych, direct marketingiem, kampanią dla sklepów stacjonarnych i sklepu internetowego oraz produkcją wideo. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

GASPOL S.A. to pierwszy Klient agencji z branży energetycznej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing