Wieloetapowa kampania wystartuje 2 czerwca i potrwa do końca roku.
Firma GASPOL SA powierzyła NuOrder budżet reklamowy na działania związane łącznie z ośmioma produktami. Będą to produkty typu B2C: gaz płynny dla klientów indywidualnych (instalacje przydomowe), gruntowe pompy ciepła oraz produkty B2B: gaz płynny dla klientów komercyjnych (instalacje zbiornikowe w firmach), gaz płynny dla instalacji sieciowych, mikrokogeneracja, LNG dla klientów komercyjnych lub osiedli, energia elektryczna, gaz ziemny.
Zobacz również
-
Centralizacja i personalizacja: podwójna moc obsługi klienta w social media [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [6-12.09.24]: NowyMarketing Podcast o strategii miast, marketerzy a współpraca Roblox i Shopify, ekologia w marketingu wg jurorów Effie Poland
-
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Agencja jest odpowiedzialna za opracowanie kompleksowej strategii kampanii marketingowej, mającej na celu pozyskiwanie leadów sprzedażowych. W kampanii zostaną wykorzystane między innymi Google Display Network, Real Time Bidding z wykorzystaniem nośników richmediowych, danych behawioralnych, oraz m.in. mechanizmu similar audience, remarketing, inserty prasowe, oficjalnej komunikacji Online Eksperta na forach internetowych, a także kanał Social Media (w tym kampania Multi Product Ads).
NuOrder zajmie się również produkcją 10 lading page’y, 8 Key Visuali dla poszczególnych produktów, kreacją i produkcją insertów prasowych, direct marketingiem, kampanią dla sklepów stacjonarnych i sklepu internetowego oraz produkcją wideo.
GASPOL S.A. to pierwszy Klient agencji z branży energetycznej.
#PolecajkiNM cz. 23: The LIONS Creativity Report 2024, „Wyprostuj spojrzenie”, NotebookLM, Open AI o1
Słuchaj podcastu NowyMarketing