Siła portali społecznościowych rośnie z dnia na dzień. Stają się one coraz istotniejszym i bardziej wpływowym kanałem komunikacji z klientami, coraz częściej wykorzystywanym przez polskich marketerów. Celem badania było sprawdzenie, jak w tym kanale wyglądają zasięgi, liczby oraz rodzaje interakcji treści publikowanych w serwisach contentowych oraz które z nich są wykorzystywane najczęściej w danych branżach.
Jak we wstępie piszą twórcy badania: „Zwiększanie społeczności tego rodzaju portali idzie w parze z poprawą jakości, formy i przekazu treści. Content marketing staje się zatem coraz bardziej efektywnym narzędziem. (…) Zmiana ta trafiła na odpowiedni czas – czas intensywnego rozwoju sieci społecznościowych. Facebook, Twitter czy Google+ stały się idealnym miejscem dystrybucji wartościowego contentu, prowadzenia dialogu marki z klientem czy personalizowania przekazu reklamowego”.
Zobacz również
Zapraszamy do zapoznania się z publikacją „Badanie widoczności serwisów contentowych w social media”.
Badanie można pobrać pod adresem.
Partnerzy: Brand24, Prowly
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Patronat medialny nad badaniem objęli: SprawnyMarketing, Marketing przy Kawie, Instytut Medialny, AdMonkey, NowyMarketing, Brief, Mediarun
Słuchaj podcastu NowyMarketing