Obecnie Stena Line jest liderem w swojej branży pod względem widoczności w wynikach wyszukiwania Google. Wszystko dzięki konsekwentnie i skutecznie realizowanej strategii. Ostatecznie w ciągu ostatniego roku udało się uzyskać 30% wzrost udziału w TOP5 w rankingu Google dla badanych fraz oraz efekt w postaci 34% wzrostu udziału fraz dla pozycji TOP10, co wpłynęło na wzrost rozpoznawalności marki wśród użytkowników Sieci. Ma to przełożenie na zwiększony ruch na stronie i rosnącą świadomość obecności Stena Line w Internecie. Wszystko to bezpośrednio wpływa na zwiększenie liczby konwersji w postaci rezerwacji biletów na prom o blisko 10%.
Stena Line od 50 lat świadczy usługi w zakresie przewozów promowych na rynkach wielu krajów. Co roku w podróż statkami zabiera blisko 15 milionów pasażerów. ,,Zależało nam na poprawie widoczności w wynikach wyszukiwania i wzroście ruchu na naszej stronie internetowej. Jesteśmy zadowoleni z wyników, które są bardzo dobre nie tylko w sezonie i liczymy, że uda nam się wkrótce znaleźć się na jeszcze większą liczbę fraz w TOP3 wyników Google” – mówi Łukasz Borowczyk, Koordynator Marketingu Internetowego w Stena Line.
Zobacz również
Bluerank realizuje także działania consultingowe, w ramach których na bieżąco śledzi zmiany w algorytmie Google i wdraża odpowiednie rekomendacje dostosowane do potrzeb klienta i wymagań wyszukiwarki. Dzięki temu, pozycje Stena Line powinny się wkrótce jeszcze polepszyć.
Więcej informacji na stronie oraz tu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]