Platforma komunikacji „3-2-1-GO” zaproponowana przez Fenomem w strategii przetargowej zostanie wprowadzona w życie. GO Sport Polska zdecydował się na intensyfikację działań Digital rozpoczynając swoją komunikację na Facebooku. W kolejnych miesiącach planowane są różnorodne aktywacje fanów i wiele angażujących treści, wśród których dominować będą tematy lifestyle’owe – związane z aktywnym, sportowym stylem życia, a także nawiązujące do największych wydarzeń sportowych oraz szeroko pojętej kultury kibicowania i uprawiania sportu.
Linia komunikacji wizualnej, copy i kreacje, jakie będą pojawiać się w komunikacji z fanami marki na Facebooku są tworzone w całości przez zespół Fenomem.
Zobacz również
„Wybraliśmy Fenomem ze względu na komplementarną strategię pozwalającą realizować cele marki na nadchodzący rok. Propozycja przedstawiona przez agencję podczas przetargu była po prostu ciekawa, spójna i zgodna z marką, ze świeżą i bardzo inspirującą myślą kreatywną i widoczne w niej było prawdziwe zainteresowanie sportem. GO Sport jest w Polsce silną i dobrze rozpoznawalną marką, choć dotychczas w SM pozostawaliśmy mało aktywni. Z Fenomem liczymy na jeszcze lepszy kontakt z naszymi klientami – fanami marki na Facebooku i fanami aktywnego, sportowego stylu życia.” – komentuje Beata Dąbrowska, Dyrektor ds. Marketingu GO Sport Polska.
Wraz z pozyskaniem kolejnego nowego Klienta agencja Fenomem jednocześnie przekształca i rozbudowuje zespół social media. Zmiany będą wdrażane sukcesywnie w najbliższych tygodniach wraz z zatrudnianiem kolejnych pracowników uzupełniających poszczególne teamy w ramach nowej polityki personalnej Fenomem.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]