Nagrody przyznano podczas trwającego w Sopocie SAP Forum Polska 2015. Głównym tematem konferencji są innowacje, które stanowią kluczowy element budowania przewagi konkurencyjnej.
ENEA Centrum wyróżniono za przeprowadzony w ekspresowym tempie projekt wdrożenia szerokiego zakresu systemu ERP wraz z platformą zakupową. Nagrodę otrzymało także Ministerstwo Sprawiedliwości, za skalę wykorzystania SAP ERP i wprowadzenie Zintegrowanego Systemu Rachunkowości i Zarządzania Kadrami w Ministerstwie Sprawiedliwości i Sądach Powszechnych. Wyróżniony Raben w imponującym czasie uruchomił rozwiązanie, w ramach którego kilkadziesiąt interfejsów połączyło moduły finansowe ze strategicznymi systemami logistyczno-transportowymi. Rozwiązanie bazujące na systemie SAP ERP objęło grupę 19 spółek w Polsce, Niemczech oraz Holandii.
Zobacz również
Innowacyjne wykorzystanie rozwiązań SAP w sektorze MŚP z zastosowaniem SAP HANA przyniosło zwycięstwo Krynicki Recycling. Firma od ponad 3 lat pracuje na systemie SAP Business One, a w 2013 roku podjęła decyzję o wdrożeniu szybkiej analityki na platformie SAP HANA, obejmującym jednocześnie warstwę biznesową i technologiczną. Za wyjątkowe wdrożenie migracji systemów na platformę SAP HANA oraz konsekwencję we wprowadzaniu nowoczesnych rozwiązań IT usprawniających działanie biznesu doceniony został Sokołów. Pionierskie w skali Europy przedsięwzięcie wielokrotnie przyspieszyło procesy transakcyjne i analityczne, a zniesienie ograniczeń wydajności systemu położyło podstawy do dalszego rozwoju biznesu.
Procesy HR usprawnił z kolei PKO BANK POLSKI, który został wyróżniony za skuteczne wdrożenie i najszybszą instalację systemu dla łącznie ponad 26 000 użytkowników, realizując je w trakcie fuzji z bankiem Nordea.
Grupa Lotos została nagrodzona za konsekwentne realizowanie projektu Zintegrowanego Systemu Informatycznego opartego o rozwiązania SAP w Grupie Kapitałowej. Nagroda jest wyrazem uznania dla dotychczasowych dokonań oraz podziękowaniem za zaufanie do wizji SAP w obszarze innowacji i budowania ambitnych planów rozwojowych firmy.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Słuchaj podcastu NowyMarketing