PLUSowanie – kampania Plusa w GG

W sieci GG wystartowała kampania reklamowa Plusa oparta na konkursie dla użytkowników pod specjalnym numerem GG:601 pod hasłem: „Jeśli zostałbyś Menadżerem ds. Dbania o Klienta w Plusie to…?”.
O autorze
1 min czytania 2012-07-03

Osoby biorące udział w konkursie wysyłają na numer GG:601 prace odpowiadające na tytułowe pytanie. Pozostali użytkownicy wybierają swoich faworytów. Nr GG:601 jest botem graficznym – w oknie rozmowy pojawia się grafika pozwalająca na wysyłanie plików.

Zdjęcia, komiksy, kreskówki, animacje można przesyłać na konkurs do 16 lipca. Wygrywają materiały z największą liczbą punktów, a nagrodami są: smartfon, voucher na wybrany event, karnet do SPA i smycze z logo komunikatora GG.

Akcję wspiera postać „managera ds. dbania”. Celem kampanii jest promowanie nowej taryfy, zawierającej 4 atrakcyjne benefity dla klientów oraz wzmocnienie wizerunku firmy poprzez zaangażowanie użytkowników w zabawę.  Konkurs promowany będzie w sieci GG poprzez  banery w oknie rozmowy, komunikat startowy oraz spoty reklamowe w radiu OPEN.FM, dostępnym także w komunikatorze GG.

Kampania wystartowała 2 lipca w sieci GG i potrwa do 22 lipca. Media zaplanował dom mediowy Media Direction OMD. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj