Osoby biorące udział w konkursie wysyłają na numer GG:601 prace odpowiadające na tytułowe pytanie. Pozostali użytkownicy wybierają swoich faworytów. Nr GG:601 jest botem graficznym – w oknie rozmowy pojawia się grafika pozwalająca na wysyłanie plików.
Zdjęcia, komiksy, kreskówki, animacje można przesyłać na konkurs do 16 lipca. Wygrywają materiały z największą liczbą punktów, a nagrodami są: smartfon, voucher na wybrany event, karnet do SPA i smycze z logo komunikatora GG.
Zobacz również
Akcję wspiera postać „managera ds. dbania”. Celem kampanii jest promowanie nowej taryfy, zawierającej 4 atrakcyjne benefity dla klientów oraz wzmocnienie wizerunku firmy poprzez zaangażowanie użytkowników w zabawę. Konkurs promowany będzie w sieci GG poprzez banery w oknie rozmowy, komunikat startowy oraz spoty reklamowe w radiu OPEN.FM, dostępnym także w komunikatorze GG.
Kampania wystartowała 2 lipca w sieci GG i potrwa do 22 lipca. Media zaplanował dom mediowy Media Direction OMD.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]