VML Poland w Internecie wspiera nową kampanię marki Bebiko

NUTRICIA, właściciel marki Bebiko, na stronie internetowej www.BebiKlub.pl uruchomiła Akademię Zdrowego Brzuszka.
O autorze
0 min czytania 2015-07-10

Platforma edukacyjna umożliwia poszerzenie wiedzy z zakresu prawidłowego funkcjonowania układu pokarmowego u najmłodszych. Działanie jest częścią kampanii „Bebiko 2. Od serca dla brzuszka”. W jej ramach VML Poland prowadzi działania w mediach społecznościowych.

Agencja VML Poland odpowiada za prowadzenie komunikacji na profilu marki Bebiko 2 w serwisie społecznościowym Facebook – Od serca dla brzuszka oraz przygotowała dla programu Akademii Zdrowego Brzuszka kampanię w serwisie Facebook, wykorzystującą m.in. format video, photoposty i linkposty.

Za zaprojektowanie nowego serwisu i jego wdrożenie odpowiedzialna jest agencja Ars Thanea. Za zakup mediów online odpowiada agencja mediowa K2 Media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj