Peppermint dla Praktikera

Agencja Peppermint rozpoczęła współpracę z siecią marketów budowlanych Praktiker. W wyniku działań new businessowych powierzony jej został projekt budowy strony: „Dom w praktyce”.
O autorze
1 min czytania 2015-07-15

Praktiker specjalizuje się w sprzedaży materiałów budowlano-remontowych, wyposażenia wnętrz i ogrodów oraz artykułów dla majsterkowiczów. „Dom w praktyce to serwis z praktycznymi poradami dotyczącymi remontu, budowy, wystroju wnętrz i aranżacji ogrodu.

Agencja Peppermint odpowiada kompleksowo za cały projekt. Począwszy od stworzenia strategii, poprzez przygotowanie kreacji graficznej, stworzenie tekstów i opisów do poszczególnych zakładek, po wdrożenie nowoczesnych rozwiązań. Dodatkowo agencja tak zaprojektowała stronę, by użytkownik mógł wygodnie dokonać zakupów i jest ona bezpośrednio połączona z działem ecommerce Praktikera. Nowa odsłona strony została stworzona zgodnie z obowiązującymi trendami i jest przystosowana do wyświetlania na wszystkich urządzeniach.

Strona „Dom w praktyce” jest podzielona na trzy sekcje: Remont i budowa, Wystrój wnętrz oraz Piękny ogród. Serwis proponuje m.in. jak dobrać oświetlenie lub kolory farb do wnętrz.

– Naszym celem było przede wszystkim przedstawienie Praktikera od strony pomysłowego eksperta od nietuzinkowych rozwiązań dotyczących domu i otaczającej go przestrzeni, a także skuteczne dotarcie do grupy docelowej sieci sklepów z ciekawym komunikatem – podkreśla Magdalena Krejpcio, New Business Manager, w Agencji Peppermint i dodaje: – Szczególnie zależało nam na wdrożeniu rozwiązań opartych o najnowsze standardy i funkcjonalności, pamiętając przy tym czemu serwis ma służyć. Wszystko to sprzyja przejrzystemu i ciekawemu zaprezentowaniu istotnych z punktu widzenia odwiedzających stronę osób treści i informacji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania lunchująca „Dom w praktyce”, która przebiega w internecie, objęła swym zasięgiem w m.in: WP, serwisy Agory i kampanię na Facebooku. Agencja Peppermint zajęła się jej stroną graficzną. Za planowanie mediów odpowiada Codemedia.

Zespół projektowy tworzą: Łukasz Gujski – Strategy Director, Natalia Flack – Junior Strategy Planner, Marcin Piwnicki – Creative Director, Łukasz Nosek – Art. Director, Ewa Cymer – Copywriter, Hanna Olszewska – Copywriter, Andrzej Sarzała – Webdeveloper, Magdalena Krejpcio – New Business Manager.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się