Agencja jest odpowiedzialna za długofalową strategię, kreację, strategię social mediową oraz realizację działań online i offline w tym eventy.
Kampania Możliwości są po to, żeby je mnożyć! ma na celu zmianę nastawienia klientów Banku Zachodniego WBK do kart kredytowych oraz zachęcenie ich do codziennego korzystania z tego środka płatniczego.
Zobacz również
– W naszym kraju panuje powszechne przekonanie, że karta kredytowa to suma niekończących się zadłużeń i odsetek. Wynika to głównie z niewiedzy. Dlatego w pierwszym etapie naszych działań postawiliśmy na edukację, podaną w lekkiej i zabawnej formie – mówi Paulina Imiołek, Creative, John Pitcher.
Równolegle z akcją edukacyjną, rusza cykl eventów nad Bałtykiem, gdzie plażowicze będą mogli przekonać się, co w praktyce oznacza więcej możliwości.
Pod koniec wakacji wystartuje rozbudowana platforma lojalnościowa, która stanowi główny trzon kampanii. Platforma będzie działać przez kilka miesięcy i bazować na wydarzeniach kulturalnych i muzycznych generujących największe emocje wśród Polaków. W ramach platformy zaplanowana jest współpraca z gwiazdami muzyki, sportu i kultury.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za zakup mediów do kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom.
Słuchaj podcastu NowyMarketing