Raport Deloitte* pokazuje, że to właśnie w sferze biznesu nowoczesne technologie będą rozwijać się najprężniej, wykorzystując tkwiące w nich możliwości. Ich kwintesencją jest chociażby najbardziej zaawansowana platforma Xwalk, której twórcami są eksperci grupy WORKROOM. Opracowana i rozwijana na potrzeby biznesu, znalazła zastosowanie w procesie komercjalizacji powierzchni biurowych, dostępnychw światowej klasy centrum biurowym SOUL, którego wirtualna premiera miała miejsce 7.7.15 r. w Lublinie.
Xwalk to multinarzędzie generujące sprzedaż. Dlaczego? Aplikacja połączona z okularami Oculus Rift lub Samsung Gear daje możliwość doświadczania przestrzeni nieistniejącego jeszcze budynku w sposób totalny. Natychmiastowo angażuje emocje, myśli i skojarzenia potencjalnego klienta. Przewagę konkurencyjną opiera na budowie jego poczucia radości, relaksu, wolności, pewności i bezpieczeństwa. Wpływ tych elementów na proces decyzyjny jest od dawna potwierdzony przez psychologów społecznych, a jak wiadomo nowoczesny i skuteczny biznes wychodzi znacznie poza poziom dostępności i ceny.
Zobacz również
Platforma Xwalk oferuje klientom obsługę VIP treatment, pozwalającą na personalizację oraz zapewniającą pełen dostęp do informacji i wizualizacji wybranej przestrzeni. Xwalk umożliwia wgląd w wirtualny plan biura 1:1 z prawdziwym widokiem za oknem, klient dewelopera ma możliwość odbycia wirtualnego spaceru po swoim biurze dopasowanym do jego indywidualnych potrzeb – wyjaśnia prezes grupy WORKROOM Andrzej J. Horoch. Klient może także dokonywać zmian aranżacyjnych, które wprowadzane online wyświetlają się na smartfonie, tablecie i laptopie. W końcowych fazach doboru materiałów wykończeniowych funkcje ofUice planner umożliwiają podanie Uinalnej ceny inwestycji w czasie rzeczywistym.
Opracowana przez WORKROOM technologia Xwalk, która łączy w sobie możliwości prezentacyjne i sprzedażowe, jest obecnie z powodzeniem wykorzystywana w branży deweloperskiej – w inwestycjach biurowych i mieszkaniowych: MENNICA, SKANSKA, ATLAS i SOUL, daje również potencjał do zastosowania również w branżach fashion, automotive czy FMCG.
Podczas wirtualnej premiery inwestycji SOUL, która odbyła się pod hasłem: SOUL – perspektywa nowoczesnej pracy, grupa WORKROOM jako pierwsza na rynku użyła silnika Unreal do prezentacji na żywo inwestycji deweloperskiej. Dzięki temu scenariusz wirtualnej rzeczywistości był kreowany w czasie rzeczywistym w trakcie wydarzenia.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
* Raport Deloitte Technology, Media and Telecommunications Predictions 2015 r. W skład grupy WORKROOM wchodzą: agencja kreatywna WORKROOM Agency oraz spółka technologiczna WORKROOM Technologies. Już od ponad 10 lat eksperci obu tych Uirm wyznaczają trendy w nadawaniu markom unikalnego charakteru. Wśród klientów grupy są tak znaczące marki jak Virgin Mobile, drogerie HEBE czy magazyn Forbes. Więcej informacji: tech.workroomagency.com, soullublin.pl