Wizerunek, strategia, email marketing, Social Media, branding – to tylko kilka z wielu przykładów prezentowanych zagadnień. Najlepsze case study z rynku, marki o wyrazistym wizerunku, skuteczne narzędzia komunikacji, projekty marketingowe, trendy, e-commerce – wszystkie obszary dotyczące branży odzieży, obuwia i bielizny na jednej specjalistycznej konferencji „100% retail & fashion”.
„W nadchodzącej edycji skupimy się na najbardziej gorących tematach tego roku.” – zapewniają organizatorki wydarzenia. Będzie mowa o rosnącym potencjale Snapchata na przykładzie case study marki SINSAY, a także instagramowym sukcesie młodego odzieżowego biznesu KUKUKID. Ponadto powiemy o nowych technologiach: popularnych ostatnio BEACONACH, narzędziach monitorujących Internet, czy darmowych kampaniach w tzw. sieciach afiliacyjnych. Dla osób ceniących zwięzłość, przygotowaliśmy szkołę budowy strategii marki w pigułce (DIVERSE) oraz wiele praktycznych porad dotyczących ekspozycji towaru w miejscu sprzedaży. Nie pominiemy również sektora e-commerce przedstawiając skutecznie konwertujące sklepy online. Nie zabraknie wystąpień z zakresu skutecznego mailingu, identyfikacji, stylizacji i wizerunku w sesjach zdjęciowych oraz ciekawych case study z rynku.
Zobacz również
”Prelekcje przygotowane są pod kątem praktycznych rozwiązań gotowych do adaptacji w każdej marce sektora odzieżowego. Dobieramy tematykę konferencji tak, aby prezentowane zagadnienia były interesujące nie tylko dla największych marek na rynku. Mając wieloletnie doświadczenie, w retail & fashion znamy możliwości, ale też problemy, firm z tego sektora. Wykłady dedykujemy przede wszystkim średnim i małym firmom, które nie dysponują dużymi budżetami marketingowymi, a poszukują skutecznych narzędzi promocji” – mówi Magdalena Jasińska, organizatorka konferencji. „Zależy nam, aby nasze wydarzenie było dużą dawką wiedzy oraz kontaktów, które ułatwią realizację marketingowych i sprzedażowych celów w firmie. Krótko mówiąc, chcemy powtórzyć sukces pierwszej edycji.” – stwierdza Sabina Klechowicz, także organizatorka wydarzenia. „Parafrazując poprzednich uczestników – twoja marka po tym wydarzeniu nie będzie już taka sama” – dodaje.
Główną areną wydarzenia jest Sopot. Nie bez powodu wybrano właśnie to miasto, kojarzone nie tylko z wypoczynkiem, plażą i morzem, ale również biznesem, sztuką, designem i modą. Hotel Sofitel Grand Sopot, w którym uczestnicy konferencji spędzą dwa dni, to idealne tło dla znakomitych prelekcji dedykowanych branży odzieżowej. Warto wspomnieć, że o artystyczną ekspozycję wydarzenia zadba firma REAL LINE MANNEQUINS, która zaprezentuje najnowsze trendy manekinów na świecie.
Ważnym elementem „100% retail & fashion” jest także niebywała szansa wymiany kontaktów biznesowych. Podczas konferencji odbędzie się profesjonalna sesja networkingowa, którą poprowadzi Joanna Gdaniec – charyzmatyczna trenerka i coach sprzedaży autentycznej. Organizatorzy proponują przedłużenie networkingu również na wieczór – tym razem afterparty w klubie Atelier nad samym morzem!
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Więcej informacji na stronie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing