Wszystko dostępne jest pod adresem www.lng.edu.pl oraz na nowych profilach społecznościowych portalu na Facebooku i Twitterze.
Spółka Polskie LNG, odpowiedzialna za budowę i eksploatację terminalu do odbioru skroplonego gazu ziemnego (LNG) w Świnoujściu, realizuje program edukacyjny, którego celem jest dostarczanie rzetelnych informacji o LNG. Głównym narzędziem programu jest portal www.lng.edu.pl, który stanowi rozbudowaną bazę wiedzy na temat technologii skraplania gazu ziemnego, światowego i europejskiego rynku LNG oraz roli, jaką będzie na nim odgrywał terminal LNG w Świnoujściu. Portal, w którego tworzenie zaangażowani zostali eksperci naukowi oraz pracownicy merytoryczni spółki, pozwolił zagregować dostępną wiedzę w tej dziedzinie, tworząc podstawowe źródło informacji dla wszystkich zainteresowanych nowymi technologami, bezpieczeństwem energetycznym i społeczną odpowiedzialnością realizowanego projektu. Portal uzyskał patronat Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie i Akademii Morskiej w Szczecinie. Dzisiaj nowa odsłona lng.edu.pl – rozbudowana, jeszcze bardziej czytelna i przejrzysta, wykorzystująca w komunikacji nowoczesne i interaktywne narzędzia, formy animacji i prezentacji treści.
Zobacz również
– Terminal LNG to obecnie jeden z największych projektów infrastrukturalnych w Polsce, wielkie wyzwanie inżynieryjne, organizacyjne i finansowe. To także nowy rynek, który w naszym kraju właśnie się tworzy. Zachodzi potrzeba dostarczania informacji o skroplonym gazie ziemnym, jako jednej z najnowocześniejszych i najbardziej innowacyjnych technologii energetycznych, przyjaznej środowisku i efektywnej ekonomicznie – tłumaczy Maciej Mazur, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej Polskiego LNG i informuje, że zakończono właśnie prace nad aktualizacją uruchomionego w zeszłym roku, pierwszego w Polsce portalu edukacyjnego o LNG.
Założeniem nowej odsłony lng.edu.pl jest aktualizacja treści dotyczącej dynamicznie rozwijającego się rynku LNG i opracowanie nowej, lżejszej, wersji graficznej portalu, odpowiadającej europejskim trendom komunikacji wizualnej. Równolegle uruchomiono także nowe profile #LNG.edu.pl na portalu Facebook i Twitter, tak aby stanowiły one dodatkowe źródło informacji o terminalu LNG dla wszystkich interesariuszy projektu.
– Nowa wersja portalu zawiera liczne infografiki, artykuły eksperckie, poszerzoną bazę raportów i analiz oraz najnowsze zdjęcia i filmy z terminalu LNG w Świnoujściu – dodaje Maciej Mazur. – Staraliśmy się w jak najbardziej atrakcyjny sposób przedstawić realizowaną inwestycję i potencjał, jaki posiada. Zapraszamy wszystkich do zapoznania się z lng.edu.pl i śledzenia naszych profili na Facebooku i Twitterze.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Przydatne adresy:
Słuchaj podcastu NowyMarketing