Odświeżona strona kp.pl została zaprojektowana według najnowszych trendów. Twórcy postawili na łatwość nawigacji poprzez zastosowanie kafelkowego układu treści. Strona jest responsywna (RWD, czyli Responsive Web Design), a więc działa nie tylko na komputerach, ale także na tabletach i smartphone’ach.
Nowa strona KP lepiej odzwierciedla to, kim jesteśmy. – mówi Joanna Kwiatkowska, odpowiedzialna za komunikację w KP. – Pokazuje naszą wiedzę o piwie i ogromną pasję, jaka nas wyróżnia. Stąd tak dużo miejsca poświęcamy składnikom piwa, naszym bogatym w historie browarom, a także tajnikom piwnego świata. Całość dopełniają autentyczne wypowiedzi naszych pracowników, zafascynowanych tym światem i swoją pracą.
Zobacz również
-
Dlaczego rowery publiczne to must have reklamy outdoorowej w 2025 r. [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [30.08-05.09.24]: najlepsze kampanie sierpnia 2024, zmiany na Allegro, reakcja x-kom na nagranie zwolnionej po urlopie macierzyńskim pracownicy
-
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Na www.kp.pl rozbudowano zakładkę Świat Piwa (http://kp.pl/swiat-piwa), w której znajdują się treści poświęcone m.in.: procesowi warzenia złotego trunku, piwnym stylom, mitom czy kulinariom.
Stronę wzbogacają zasoby zdjęć, materiałów video i newsów z Kompanii Piwowarskiej. Twórcy zadbali o wersję WAI – strona dostosowana jest do użytku przez osoby niepełnosprawne.
Za odświeżenie strony odpowiadała agencja interaktywna Artflash Interactive z Poznania.
#PolecajkiNM cz. 22: Media Reactions 2024, „Ciemna strona influencer marketingu”, inkluzywna obsługa klienta
Słuchaj podcastu NowyMarketing