W roli modeli wystąpili piłkarze Barry Douglas, Tomasz Kędziora, Tamás Kádár, Darko Jevtić oraz Paulus Arajuuri. Towarzyszyły im profesjonalne modelki: finalistka Miss Polski 2015, Andżelika Krzykacz, była Miss Warszawy, Monika Ordowska oraz Miss Wielkopolski, finalistki Miss Polski 2014, Maja Nizio.
Zdjęcia zostały wykonane przez znanego w branży fotografa mody, Wojciecha Wojtczaka, autora kampanii reklamowych dla największych polskich i międzynarodowych agencji reklamowych i domów mody.
Zobacz również
Sesja miała niezwykle luksusowy i prestiżowy charakter – styliści wykorzystali odzież, obuwie i akcesoria z kolekcji takich marek premium jak: Armani Collezioni, Armani Jeans, Boss, Calvin Klein, Escada, Furla, Guess, Iceberg, Joop!, Lacoste, Liu Jo, Love Moschino, Michael Kors, Pinko, Red Valentino, Strellson, Tommy Hilfiger, Tru Trussardi czy Z Zegna.
Zdjęcia zostały wykorzystane w kampanii re-marketingowej Gomez Fashion Store i internetowego domu mody Gomez, pojawiły się w prasie ogólnopolskiej oraz outdoorze na terenie Poznania. Efekty sesji można również obejrzeć na stronie internetowej.
GOMEZ Fashion Store jest największym operatorem multibrandowym na polskim rynku mody premium. W ofercie znajdują się kolekcje odzieży, obuwia i dodatków takich rodzin marek jak Armani, Calvin Klein, Escada, Guess, G-Star Raw, Hugo Boss, Iceberg, Joop! Lacoste, Liu Jo, Michael Kors, Moschino, Pepe Jeans, Ralph Lauren, Strellson czy wspominany Tommy Hilfiger. Gomez koncentruje się na oferowaniu jak najświeższych kolekcji, chce być także synonimem gwarancji oryginalności.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing