Obowiązki Millo to zarządzanie zespołem ekspertów Symetrii, implementacja strategii rozwoju firmy oraz unikalnego portfolio usług. W wyniku działań nowego dyrektora operacyjnego nastąpiła zmiana struktury w Symetrii oraz powstał plan poszerzania kompetencji dla pracowników agencji.
– Zmieniamy się na lepsze! Symetria jest jedną z najdłużej działających na polskim rynku agencji interaktywnych i trzeba przyznać, że wraz z rozwojem nieco dotknęła nas biurokracja. Uprościliśmy procedury, oddając naszym ekspertom bardzo dużą swobodę w działaniu – tak, aby byli jeszcze bliżej Klienta. Od lipca startujemy z programem rozwoju kompetencji dla pracowników. W większym stopniu będziemy wykorzystywać wiedzę i doświadczenia UX Alliance, do którego przynależymy. Celem nadrzędnym jest natomiast wprowadzenie innowacji do naszych usług. Dzięki nim będziemy dostarczać sprawdzone na świecie metody, które wymiernie zwiększą wyniki dla naszych Klientów – komentuje Millo.
Zobacz również
Szeran Millo jest absolwentem Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Studiował też marketing w School of Business Studies w Oulu w Finlandii. Jest związany z Symetrią od 2004r., najpierw jako senior project manager, by w roku 2005 objąć funkcję dyrektora marketingu. W swojej karierze miał okazję współpracować z największymi polskimi firmami (m.in. Volkswagen, BZWBK, WN PWN, PGNiG, T-Mobile, Orange) w zakresie tworzenia kampanii reklamowych w internecie, przeprowadzania audytów użyteczności i projektowania serwisów. Przez pracowników Symetrii Millo doceniany jest za partnerski styl zarządzania i ponadprzeciętny entuzjazm do wykonywanej pracy.
Symetria specjalizuje się w obsłudze projektów związanych z prowadzeniem biznesu w internecie. Od 1998 roku eksperci agencji doradzają i wdrażają rozwiązania dla największych polskich firm m.in. Volkswagen, BZ WBK, Credit Agricole, T-Mobile, Orange, Payback, Nestle, Hochland, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego.
Symetria jest członkiem UX Alliance, międzynarodowego stowarzyszenia firm z branży User Experience.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Słuchaj podcastu NowyMarketing